eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyLanos - uszczelka pod głowicąRe: Lanos - uszczelka pod głowicą
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-0
    2.news.neostrada.pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: krzysiek82 <s...@u...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Date: Thu, 18 Feb 2010 14:57:45 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 28
    Message-ID: <hljhme$ir6$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <hlec35$q32$1@news.onet.pl> <hlekot$hkn$1@news.onet.pl>
    <hlepa3$lim$1@newsfeed.net.icm.edu.pl> <hletp3$d0n$1@news.onet.pl>
    <hlg8st$585$1@news.onet.pl> <hlga9j$ehm$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hlgjdf$2eo$1@news.onet.pl> <hlgntu$ror$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlgsts$ucq$1@news.onet.pl> <hlh0e7$f5c$2@news.task.gda.pl>
    <hlh23o$c8d$2@news.onet.pl> <hlh6pn$26u$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlh6vj$ose$1@news.onet.pl> <hlhakg$1v7$1@news.onet.pl>
    <hlhb57$462$1@news.onet.pl> <hlhhtb$u8a$1@newsfeed.net.icm.edu.pl>
    <hlhibr$p7r$1@news.onet.pl> <hlhk6b$e7p$1@mx1.internetia.pl>
    <hlhkdi$viu$1@news.onet.pl> <hlisvf$p8o$2@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlitt2$uv$1@inews.gazeta.pl> <hlj0fo$4q0$1@atlantis.news.neostrada.pl>
    <hlj1l9$eul$1@inews.gazeta.pl> <hlj3dn$7v8$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hlj4j9$983$1@news.onet.pl> <hlj5oh$9i6$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    <hljfb9$94d$3@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: enl186.internetdsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1266502160 19302 83.15.197.186 (18 Feb 2010
    14:09:20 GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 18 Feb 2010 14:09:20 +0000 (UTC)
    User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
    In-Reply-To: <hljfb9$94d$3@news.onet.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2256834
    [ ukryj nagłówki ]

    Mirek Ptak pisze:
    > Jakość - trochę tak (ocynku ;) )

    i nie mam na myśli jakości ocynku.
    Wyobraź sobie sytuację, masz jajko w środku jednak zgniło, dla poprawy
    nastroju malujesz je na inny kolor. Da Ci to coś? nie da Ci to nic bo i
    tak wiesz, że baza a w tym wypadku wnętrze jajka jest zgnite.
    Może przykład z jajkiem nie za dobry,ale na takie jajko dzisiaj
    natrafiłem przy śniadaniu :/


    - spasowanie? nie ma nic do rzeczy do

    i znowu gafa, źle spasowana karoseria i ocierające o siebie elementy to
    doskonałe środowisko do pojawiania się korozji.

    > ochrony przed korozją - ochronę przed korozja zapewniają ocynk,

    ocynk zapewnia dobre samopoczucie, czego przykładem jest np cinquecento
    z 97 roku, według zapewnień producenta ocynk, zabezpieczenia profili
    zero, a ruda wcina progi i profile aż miło, tak samo punto II także
    ocynk problem dokładnie taki sam, co prawda nie tak nasilony jak w CC
    ale okolice wlewu paliwa to sito. Ktoś może użyć stwierdzenia jakże
    ostatnio modnego "bity" wcale nie, a problem występuje. Tak więc co mi
    możesz jeszcze powiedzieć o ocynku?

    --
    krzysiek82

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: