  • Data: 2010-02-18 15:48:21
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: krzysiek82 <s...@u...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Artur 'futrzak' Maśląg pisze:
    > Póki co, to Ty nas tutaj karmisz głupotami, że o zwykłym chamstwie
    > nie wspomnę. Sięgnij jednak choć po odrobinę wiedzy teoretycznej, może
    > wtedy zrozumiesz, że to co widzisz wcale nie jest tym co Tobie się
    > wydaje. Możesz do czytania użyć rzeczonego endoskopu, ale to chyba
    > nie będzie specjalnie wygodne.

    Dobrze może źle, zacząłem
    Tutaj trochę wiedzy w tym zakresie
    http://www.lakiernik.com.pl/poradnik/40.html
    Jest tego sporo w sieci i jakoś większość pokrywa się z dotychczas
    przerabianymi materiałami na ten temat.
    Czy nadal twierdzisz, że to co piszę to bzdury? Jeśli tak to przestaje
    się wypowiadać bo reformować nikogo nie mam zamiaru, niestety twój tok
    rozumowania potwierdza stan blacharski samochodów poruszający się po
    polskich drogach.

    --
    krzysiek82