  • Data: 2010-02-18 15:43:20
    Temat: Re: Lanos - uszczelka pod głowicą
    Od: Artur 'futrzak' Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    krzysiek82 pisze:
    (...)
    > proszę Cię weź dowoloną dacię logan (ostatnio taką miałem zaszczyt się
    > zajmować) i używając endoskopu zajrzyj do profili zamkniętych. Wiesz co
    > tam zobaczysz? Niechlujnie wprowadzony fluidol który nie przykrywa nawet
    > 1/4 powierzchni w tym wypadku podłużnicy. Więc po co mi wciskasz głupoty
    > na temat dostatecznego zabezpieczenia antykorozyjnego podwozi.

    Póki co, to Ty nas tutaj karmisz głupotami, że o zwykłym chamstwie
    nie wspomnę. Sięgnij jednak choć po odrobinę wiedzy teoretycznej, może
    wtedy zrozumiesz, że to co widzisz wcale nie jest tym co Tobie się
    wydaje. Możesz do czytania użyć rzeczonego endoskopu, ale to chyba
    nie będzie specjalnie wygodne.