  • Data: 2011-10-17 13:51:27
    Temat: Re: Ładowarka z Lidla
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

    Am 17.10.2011 14:51, schrieb Eneuel Leszek Ciszewski:

    > "Waldemar Krzok" 9...@m...uni-berlin.de

    > Jak nastawisz 1.55 V - nie przeładujesz mimo braku detekcji cofki
    > napięciowej.

    Ino łune niy majom przestowjania.

    > Ale w (; celu jakim ;) taka zabawa? -- nie wiem. :)
    >
    > Podałem nawet link do ładowarki podłączanej do USB.
    > Nic nie kosztuje, bo do niej dodawane są akumulatorki. :)
    > A ponoć ma detekcję cofkowatą. :)

    Teraz wszystkie mają. Wstawiają scalaka za parę centów i gotowe. Mam
    takową na dwa akumulatorki. Jako awaryjna działa ok, choć ładuje na
    wieki wieków. Przydały by się dwie, to wtedy da się naładować
    akumulatory do aparatu za noc, a tak mam noce i dnie ;-). A kupiłem
    chyba za 10$ razem z akumulatorami 2.3Ah.

    Waldek