    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Ladowanie
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Sender: Myjk <>
    <rhlkls$d0q$1$horizn@news.chmurka.net> <1...@m...org>
    <rhlnjc$ejo$1$horizn@news.chmurka.net> <10lcwiw6m2pdo$.dlg@myjk.org>
    <rhlut1$inf$1$horizn@news.chmurka.net> <twi3vm3x1hfj$.dlg@myjk.org>
    <5f3f9166$0$17358$65785112@news.neostrada.pl>
    <rhp098$bo4$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5f4292d5$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <rhvk0e$3fv$2$Cav@news.chmurka.net>
    <5f43591c$0$17353$65785112@news.neostrada.pl>
    <rhvmg7$4u4$1$Cav@news.chmurka.net>
    <rhvr0c$7be$1$horizn@news.chmurka.net>
    <5f437f86$0$17357$65785112@news.neostrada.pl>
    <rhvvjd$9ht$1$Adam@news.chmurka.net> <y...@m...org>
    <ri2edj$nng$1$Adam@news.chmurka.net> <1kremuxz1c981$.dlg@myjk.org>
    <ri6k7t$q59$1$Adam@news.chmurka.net>
    Date: Thu, 27 Aug 2020 15:50:36 +0200

    Wed, 26 Aug 2020 23:29:33 +0200, Adam

    > Ruszanie na śniegu czy lodzie - przy dwóch buksujących kołach (po jednym
    > na każdej osi) już ponoć ma duże problemy, aby ruszyć.

    Nie miałem nigdy problemu ruszyć, nawet w Alpach, ani podczas wspomnianej
    podróży powrotnej, a mam wielosezonowe kapcie (Michelin CrossClimate).

    > Nie mogę teraz znaleźć materiałów na YT, było kilka filmów
    > na śniegu i jeden lub dwa testy na rolkach.
    > Dotyczyło PHEV pierwszej generacji.

    Owszem, w tym jeden na rokach był mój. :P Drugi, a w zasadzie pierwszy (bo
    ja na rolki pojechałem po tym dewastującym dla Oulandera PHEV teście -- nie
    mogłem uwierzyć że nie zjeżdża w żadnym wypadku), nie zjechał w ogóle z
    rolek. Musiał mieć coś walnięte. Mój nie zjechał z 3, za mało momentu
    obrotowego szło na koło z przyczepnością żeby wypchnąć auto z rolek (a auto
    stojące na rolkach to tak jakby się stało pod górkę 15 stopni). Niemniej
    PHEV zdecydowanie lepiej sobie radzi na śniegu (i ogólnie na drodze) niż
    inne auta (które zjeżdżają z rolek) m.in. dzięki pokładowemu żyroskopowi.

    > Nie miałem możliwości tego sprawdzić, jakoś ostatnio śnieg jest mocno
    > deficytowy ;) ponadto rzadko bywam u brata, on ma PHEVa rok 2014.

    Ale ja miałem. :P Warunki były takie:

    https://zapodaj.net/images/1c10326f5057d.jpg
    https://zapodaj.net/images/65fab71eda90c.jpg

    > Obsługuje wyświetlanie danych (np. przepływ energii) analogicznie, jak
    > system fabryczny?

    Nie, ale to i tak było dziadostwo straszne.

    > W Androidzie oczywiście można też podpiąć się przez ELM327
    > i zaprząc do pracy np. program EvBatMon for Outlander PHEV.

    Ja mam ELM po BT i PHEV Watchdog.

    > Jakieś to podejrzanie tanie.
    > Ponoć to dobrze działa:
    > https://allegro.pl/oferta/v-s-ips-sharp-nawigacja-mi
    tsubishi-outlander-8331147541

    Mały ekran, nie ma modemu 4G ani Wifi. :P

    --
    Pozdor
    Myjk