  • Data: 2017-10-10 07:01:31
    Temat: Re: LED zasilane z 230V
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-10-10 o 01:04, Marek S pisze:

    > Ja to rozumiem i nie o to chodzi. Chodzi o to, że informacja na temat
    > napięcia przebicia dla oporników jest praktycznie niedostępna.

    Bez przesady. Spokojnie idzie znaleźć w porządniejszych firmach całkiem
    konkretne informacje, nawet dokładniejsze niż myślisz. Tylko trzeba
    "dupogodziny" przesiedzieć przy przeglądaniu pdf-ów. No i to nie jest
    tak, że jedne formy podają, a inne nie, tylko to się odnosi wręcz do
    konkretnych typów.

    > Spróbuj spytać w sklepie z częściami elektronicznymi o napięcie
    > przebicia rezystora, który Ci sprzedają. Ochrona wyrzuci Cię ze sklepu a
    > Twój wizerunek zawiśnie na tablicy nieobsługiwanych klientów :-D

    Myślę że przesadzasz, co nie znaczy że nie można trafić na
    "kompetentnego" sprzedawcę. Ja kiedyś trafiłem na takiego od śrubek (nie
    żeby w elektronicznym), co nie tylko nie wierzył, że są wersje z
    pomniejszonymi łbami, ale zaczął wykrzykiwać że może w ogóle bez łbów
    itd... Ale ja to często wpadam na różne takie indywidua.

    Pozdrawiam

    DD