  • Data: 2017-10-10 16:11:50
    Temat: Re: LED zasilane z 230V
    Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    > Ja to rozumiem i nie o to chodzi. Chodzi o to, że informacja na temat
    > napięcia przebicia dla oporników jest praktycznie niedostępna.

    1. Nie baw się w Karola
    2. Otworzyłem dwie noty z brzegu dla rez. smd i tht
    i jest podane max. napięcie. Dla 0R jest wyjątek, podają max.

    > Spróbuj spytać w sklepie z częściami elektronicznymi

    To nie samochód za 50 tysi, tylko elektronika gdzie specjalista ledwo
    nadąża za nowościami, sprzedawca ma Ci recytować dane podzespołów z pamięci?

    Po prostu mało kto kupuje z takim podejściem do tematu jak twoje:)
    Tylko robisz sztuczny tłok przy kasie i kolejkę blokujesz.
    Masz projekt, dobierasz elementy na podstawie ceny/noty/dostępności/
    jakości/parametrów i tyle, na drugi dzień mas zamówienie na biurku.

    Nawet z punktu widzenie mikro dłubacza amatora kupuje się zestaw, a nie jeździ
    po byle pierdółkę 10km. Większy dłubacz kompletuje podzespoły pod projekt, firma ma
    od zamówień swój dział.

    Co tam właściwie za temat klepiem? LED bez kondensatora?
    LED 20mA, 300mA czy 3A?
    Na:
    http://www.st.com/content/ccc/resource/technical/doc
    ument/application_note/a2/39/5e/48/b9/8c/42/49/CD000
    12203.pdf/files/CD00012203.pdf/jcr:content/translati
    ons/en.CD00012203.pdf

    non isolated figure 33