  • Data: 2012-01-12 22:12:57
    Temat: Re: LED 230V
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    L501 aneryS napisał:

    > Nie rozumiem twoich uszczypliwości. Podaję to, co się zdarzyło (prawda,
    > ze dość dawno o tym czytałem (nie w tabloidach), ale na pewno nie był
    > to 1 kwietnia, aka prima aprilis). To prawda, że kury sabo latają, ale
    > latają. Trenując właściwie tę zdolność mogą ją polepszyć (a np. kulturyści,
    > dźwigacze (np. Pudzian) i ich siła?). Nie rozumiem, co w tym dziwacznego,
    > tym bardziej nie rozumiem, czemu piszesz tak sarkastycznie.

    E tam od razu uszczypliwości. Moje pierwsze skojarzenie, to właśnie pan
    Józek -- http://www.wat.tv/video/grzegorz-halama-pan-jozek-1w
    71j_2is6v_.html
    A teraz bardziej poważnie. O tym, że kury *potrafią* latać, to ja wiem.
    Najbardziej, to rasa zielononóżek kuropatwianych. Problem jednak w tym, by
    one *chciały* latać. Trudno im wytłumaczyć, że powinny. Pudzian wie, że
    musi ćwiczyć, a taka kura tego typu ambicje ma w steku. I kto ją do tego
    przekona? No, może panu Józkowi by się udało.

    > Dobra, skoro ty o poczcie polskiej, to ja o RFC1149 :P Hint: Google :)
    > (internet przez gołębie pocztowe).

    Takie rzeczy, to ja bez gugla potrafie znaleźć.

    Jarek

    --
    Czy lenistwo na łokcie się mierzy?
    Skąd wiadomo, że Jurek to Jerzy?