    From: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Który telefon z dobrym aparatem?
    Date: Sun, 26 Jun 2011 19:42:41 +0200

    Dnia Sun, 26 Jun 2011 02:37:12 +0200, atm napisał(a):

    > Ale Andy nie chce prawdopodobnie nosic zawsze ze soba aparatu. N8
    > udowadnia, ze aparat w komorce nie musi byc byle jaki.

    Jest wyjątkowo dobry w N8. Z naciskiem na *wyjątkowo*.

    > Pewnie, ze stala
    > ogniskowa 28mm bodajze moze byc jakims ograniczeniem

    Zwłaszcza że Andy w pierwszym poście wyraźnie zaznaczył, że chciałby zoom.
    Możliwie duży.

    > ale chyba JoteR
    > zauwazyl ze nie przy kazdej okazji trzeba strugac sztuke, moze chodzic
    > na przyklad o zrobienie kilku fotek rodzinie czy dzieciom
    > bez wiekszych walorow artystycznych za to na poziomie przecietnego
    > kompakta jesli chodzi o strone techniczna i tyle.

    Nic nie pisałem tu o robieniu sztuki.

    > Mam Canona 720IS, niby nie jest duzy, ale z etui robi sie pakuneczek
    > daleki od wielkosci kieszeni spodni. Uzywam SGSa, z ktorego fotki sa
    > akceptowalne w dobrych warunkach oswietleniowych i dzieki temu zrobilem
    > sporo zdjec, ktore przy zalozeniu noszenia aparatu (ktorego nie chce sie
    > nosic), nigdy by nie powstaly.

    A ja używam czasem aparaciku w Desire. Nadaje się do zrobienia fotki do
    szybkiego wysłana jej na twittera/facebooka, ale poza tym sięgam po aparat.
    Który to aparat mam z reguły przy sobie.

    --
    Andrzej Libiszewski; GG: 5289118
    "Krocz naprzód, mężny światłości synu