  • Data: 2011-06-26 17:48:19
    Temat: Re: Który telefon z dobrym aparatem?
    Od: atm <...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    -n8-v-canon-550d-dslr/

    > Równie bezwartościowe, skoro do dyspozycji są jedynie przeskalowane w dół
    > wersje zdjęć. Tak się tego zwyczajnie nie robi. O tym, że do testów w 550D
    > prawie wszystkie zdjęcia zrobione były programem "zielonym" lub w
    > najlepszym przypadku włączony był któryś z idioten-programów tematycznych
    > już nawet nie chce mi się wspominać.

    Jeden z pierwszych linkow w artykule:
    http://www.mediafire.com/n8shootout
    Nokia tez jechala pewnie na zielonym ;]
    Marudzisz, masz nieobrobione oryginaly z obu aparatow w pelnej
    rozdzielczosci. Oba aparaty jechaly na swojej automatyce co jest zarazem
    testem oprogramowania. Czy uwazasz, ze 550D ma tryb zielony gorszy od N8?

    > Może, dopóki nie potrzebujesz choćby i trzykrotnego zooma.

    Masz racje. Jednak idac tym tokiem myslowym mozna wymagac wiecej. Gdyby
    N8 miala zoom optyczny, to czemu nie wymienne obiektywy?

    > Może i wystarczająca. Problem w tym, że jakość zdjęć z N8 w tej klasie jest
    > WYJĄTKOWO dobra i nijak się ma do większości innych smartfonów.

    Dlatego sugeruje pytajacemu wlasnie ten model. Faktem jest jednak, ze
    pytajacy chcial rowniez zoom i inne wodotreyski, jesli bedzie sie przy
    nich upieral to nie pozostanie mu nic innego jak kupno aparatu foto.
    Pozdrawiam.....Rafal