  • Data: 2013-07-05 08:00:08
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-05 01:06, J.F. pisze:
    > Dnia Thu, 04 Jul 2013 12:39:42 +0200, Artur Maśląg napisał(a):
    (...)

    > A to w tym zlego ? Normalnie wybierasz, miasto, ulica numer.
    > I calkiem dobrze dziala.

    A dodawanie punktów trasy? Gdzie można zmienić ustawienia powiadomień?
    I pamiętać jak to było za 2 tygodnie...

    > Co do pelnotekstowego wyszukiwania u konkurecji mam mieszane uczucia.

    Fajnie działa, zresztą jest to tylko opcja - nie trzeba z tego
    korzystać.

    > 3D won, budynki won, skala mapy - rozna i pamietana, autozoom tak.

    To zdaje się w znakomitej większości jest.

    > Log trasy,

    Mało kto tego używa.

    > komputer podrozy,

    To zdaje się w znakomitej większości jest.

    > ustawienie roznych parametrow itp.

    A co byś tam chciał ustawiać? Ja wiem że lubisz grzebać w takich
    rzeczach, ale dla większości normalnych ludzi jest to zbędne.

    > No i jest.

    No i nie jest.

    > Kto raz trafil na wady, tego zalety nie przekonaja :-)

    Jesteś uprzedzony i tyle.