  • Data: 2013-07-05 10:25:46
    Temat: Re: Ktora 7 calowa nawigacje wybrac ...
    Od: Artur Maśląg <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-07-05 09:16, Chris pisze:
    > Artur Maśląg nabazgrał(a):
    (...)

    > W AM punkty trasy dodaje się przytrzymując palucha na mapie i pyta się
    > czy dodać jako VIA (+opcje)

    Bardzo intuicyjne - szczególnie jak masz miejscowość, adres, a nie
    znasz jej lokalizacji na mapie. To co, powiększamy i studiujemy mapę
    by trafić w miejsce? Super pomysł :) Jako opcję extra to ja rozumiem,
    ale nie jako podstawę do tej funkcjonalności.

    > A tu byś się zdziwił.

    Nie, wcale bym się nie zdziwił. Zdarzają się ludzie, którzy tego
    używają, ale jest ich niewielu.

    > W sumie czym mniej opcji tym lepiej dla zwykłego śmiertelnika dla tego
    > TT jest tak popularny.

    Ano właśnie. Klikasz, łatwo ustawiasz to co jest potrzebne od ręki
    bez pamiętania, studiowania i pomocy, jedziesz. Tak, to jest dobrze
    zrobiony i użyteczny produkt dla ludzi. Nawet ja lubię, jak rzeczy
    codziennego użytku nie wymagają ode mnie robienia doktoratu.
    Taką nawigację mogę dać żonie, polecić znajomemu itd. AM ma jedną
    zaletę póki co - liczbę aktualizacji w roku (chodzi o mapy)
    i tutaj TT niestety przegrywa (podobnie jak Garmin).

    > Nie wszędzie działa zasięg 3G i tu jest problem ...

    Nie, to nie jest problemem. To wydumany problem - w szczególności jak
    mowa o samochodzie. Owszem, warto mieć tego świadomość, ale nie
    jest to problem.

    > do tego ja np. wolę
    > sobie zostawić pakiet danych dla WWW/@/YT czy innych dla mnie
    > potrzebnych rzeczy.

    NE zeżre mniej w miesiąc niż jedno odwołanie do YT, więc nie
    wymyślaj problemów. A jak będziesz chciał AM z aktualnym ruchem
    itd. to też będziesz musiał skorzystać z pakietu. No, ale ludzie
    są dziwni - jak jednego nawigacja zapytała przy aktywacji LD,
    że musi się zgodzić na przekazywanie informacji o ruchu od siebie,
    to zrezygnował z tej funkcjonalności. Na nic były tłumaczenia, że
    wtedy nie ma też informacji na bieżąco - jego wybór.