    From: Shrek <...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kto winien?
    Date: Tue, 11 Aug 2015 12:30:26 +0200
    <mqase0$hi7$1@node1.news.atman.pl>
    <1q7j4dpeotaqy.aqfr8m9y2x28$.dlg@40tude.net>
    <mqb273$um9$1@node2.news.atman.pl>
    <1mkvvdpckccyl$.qa6dseloildd.dlg@40tude.net>

    On 2015-08-11 11:17, J.F. wrote:

    > Jak reakcja zajmie sekunde, to jakos tak. A w tej sytuacji mozliwe ...

    Reakcja to jedno (ale nikt nie spodziewa się takich jaj na autostradzie,
    wiec raczej szczyt refleksu to nie będzie), reakcja układu hamulcowego
    do dwa. Razem jedna sekunda wydaje się być optymistyczna.

    > raczej im chodzi o wielokrotne karambole - jednym to sie pewne tak
    > bardzo nie przejmuja, a tu kazdy nastepny ma wieksze szanse.

    Tu miałeś jeden i głosy, że trzeba było jechać ze 100 metrowym odstępem
    - ręka w górę kto tak jezdzi.

    > Ale autostrady nie sluza do jazdy 60 :-)

    No właśnie... A jednak niektórzy postulują "bezpieczny odstęp" zawsze -
    z tego wynika, że na nieoswietlonej drodze Vmax = 60;)

    Czyli pewnie tak jak ci na filmie.

    Shrek.