  • Data: 2015-08-11 18:29:11
    Temat: Re: Kto winien?
    Od: mk4 <m...@d...null> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-08-10 11:49, Liwiusz wrote:

    > I właśnie na tym polega jego błąd.
    > We mgle tak samo - nie można jechać tak, aby coś się pojawiało "nagle".
    > No i nie obowiązuje tutaj zasada ograniczonego zaufania - jak tirman
    > jedzie 80, to można ufać, ze nie ma stojącego samochodu 15m przed sobą.

    Nie, no chyba żartujesz. Zwłaszcza w kontekście tego, ze masz przykład,
    ze nie można.

    Nie wiem skad to sie bierze. Masz zasady, ktore trzeba stosowac do
    siebie (to sa wrecz obowiazki narzucane przez przepisy). Ktos sie do
    tego nie stosuje po czym zaczyna tworzyc na swoje potrzeby zupelnie nowe
    twierdzenia (jak np. ta tutaj, ze "jak tirman jedzie 80, to można ufać,
    ze nie ma stojącego samochodu 15m przed sobą) (a po to przepisy sa
    zazwyczaj jasne, zeby tego nie robic) i za ich pomoca zaczyna sie
    "wybielac" podczas gdy mial jakies obowiazki, ktorych nie dopelnil.

    --
    mk4