eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaKto potrafi wytłumaczyć paradoksRe: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!takemy.news.tel
    efonica.de!telefonica.de!ecngs!feeder2.ecngs.de!81.171.118.62.MISMATCH!peer02.f
    r7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!
    unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: Kto potrafi wytłumaczyć paradoks
    References: <a...@n...v.pl>
    <57afb645$0$15191$65785112@news.neostrada.pl>
    <57afb7db$0$15199$65785112@news.neostrada.pl>
    <a...@n...v.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <18ochp523i4nh$.1scl0w7e9vu3t$.dlg@40tude.net>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <e...@4...net>
    Organization: : : :
    Date: Mon, 15 Aug 2016 19:38:02 +0200
    User-Agent: slrn/pre1.0.3-10 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 21
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.static.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1471282682 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 650 77.253.217.116:10769
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2007
    X-Received-Body-CRC: 4149808276
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:704139
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan J.F. napisał:

    >>> czy inny czas usuniecia awarii w umowie.
    >>
    >> Chyba tylko *w umowie*. Bo *w praktyce* jest tak, że jak coś
    >> pada, to w takim miejscu, że wszyscy to odczuwają równo.
    >
    > W umowie. Ale moze sie zdarzyc, ze usterka bardziej indywidualna,
    > i najpierw wysla fachowcow do lepszego klienta. Czy np odlacza
    > gorszego klienta, a lepszego podlacza pod jego port :)

    W moim przypadku nawet doszło do tego, że technik odłączył któregoś
    z sąsiadów, dał mu mój port, a mnie wpiął na jego miejsce. Nic to
    nie dało. Potwierdza to moje przypuszczenia, że indywidualne awarie
    są rzadkością. Kiedy potrzeba wysłać montera na miejsce (do aboneta,
    do centali lub na ulicę), to również w przypadku indywidualnych umów
    czas reakcji jest krótki. Coś się zmieniło od czasu, kiedy tepsa
    prostą usterkę likwidowała mi ponad pół roku.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: