  • Data: 2011-12-22 15:56:58
    Temat: Re: Kto odpalał auto na korbę?
    Od: Bydlę <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-12-22 13:27:42 +0000, Maciek <d...@p...onet.pl> said:

    > To nie to samo - mowie to jako posiadacz żuka, ktorym buduje, remontuje i
    > urzadzam :) Silnik jest z przodu, co jednak dosc wydatnie pomaga. Jak
    > zmienisz rozklad mas, np. ladujac tone na pake, to w zimie bywa wesolo - ty
    > skrecasz, a on jedzie prosto :)

    Wiem jak to jest - miałem taki moment w życiu, że powoziłem nyskami i
    żukami zaopatrzenie - do pół tony.
    I trzeba było po prostu pamiętać zimą na zakrętach (latem się nie
    odczuwało aż tak), czy jedzie się na pusto, czy na pełno.

    > I calkowicie sie zgadzam, ze prehistoryczne auto bez jakiejkolwiek
    > automatyki uczy pokory i myslenia.

    Ale za to jakie piękne bączki dawało się wykręcać - zwłaszcza, że
    drzewiej znaleźć ulicę brukowaną było łatwiej, a tam dopiero była
    zabawa, gdy np, tył próbował szybciej pokonać zakręt...
    ;-)

    > Kazdego nowego kierowce powinno sie na
    > rok sadzac do kanta albo żuka.

    TO jest jakaś myśl tylko skąd tyle tych aut wziąć?
    ;-)))

    --
    Bydlę