eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefoniaKsiazka telefoniczna?Re: Ksiazka telefoniczna?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!.PO
    STED!not-for-mail
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: Re: Ksiazka telefoniczna?
    Date: Wed, 2 Mar 2011 18:45:06 +0000 (UTC)
    Organization: : : :
    Lines: 61
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    References: <ieclks$1t8$1@news.task.gda.pl>
    <9...@i...googlegroups.com>
    <ief3pu$l26$1@news.task.gda.pl>
    <1...@s...googlegroups.com>
    <iegre0$k2q$1@news.task.gda.pl> <iehsd3$tgb$1@news.net.icm.edu.pl>
    <iei4rf$akd$1@news.task.gda.pl> <ig16an$la1$1@news.task.gda.pl>
    <f...@v...googlegroups.com>
    <igul3v$6vf$1@news.task.gda.pl>
    <0...@3...googlegroups.com>
    <ih3ero$gs9$1@news.task.gda.pl> <ih4u33$mt5$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ihbr0j$ep8$1@news.task.gda.pl> <ihf60h$lcq$9@news.net.icm.edu.pl>
    <ijlfv8$2v3$1@news.task.gda.pl> <ijp412$dn0$1@news.net.icm.edu.pl>
    <ikctvg$atp$1@news.task.gda.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <ikia33$v8u$1@news.net.icm.edu.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <iklh74$afm$1@news.net.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: 77-253-100-52.adsl.inetia.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.onet.pl 1299091506 300 77.253.100.52 (2 Mar 2011 18:45:06 GMT)
    X-Complaints-To: n...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 2 Mar 2011 18:45:06 +0000 (UTC)
    User-Agent: slrn/0.9.8.1 (Linux)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia:233432
    [ ukryj nagłówki ]

    niusy.pl napisały:

    >>>> Jawmość numeru może by tak nie przeszkadzała, gdyby w Polsce
    >>>> stworzono odpowiednik amerykańskiego rejestru "donotcall.gov".
    >>>> Odkąd da się dzwonić za darmo, istnienie rejestru stało się
    >>>> niezbędne. Ale wciąż go nie ma.
    >>>
    >>> To chyba dzwoniący powinni wpisywać się a nie odbierający.
    >>
    >> Gdzie się wpisywać? Jak to by miało działać? Do rejestru wpisuje
    >> się abonent, który nie życzy sobie reklam i telefonów marketingowych.
    >> A każdy telemarketer ma *obowiązek* sprawdzania w rejestrze, czy
    >> wybierany numer nie ma takiego zastrzeżenia. Wpis w donotcall.gov
    >> przynosi skutek w ciągu kilku dni, więc tam to działa chyba offline.
    >> Ale działa.
    >
    > No to mówię, że powinni się wpisywać dzwoniący by ewentualnie dostęp
    > dostać

    Wpisze się gdzieś taki i będzie mógł do mnie dzwonić? Nie jestem
    zachwycony takim pomysłem. Albo czegoś z tej idei nie zrozumiałem.

    > a nie bym ja musiał wpisywać się do coraz to nowych rejestrów by
    > zapewnić sobie święty spokój.

    W USA mają *jeden* rejestr. Rządowy, w domenie GOV. To działa.

    > Wpisywać z dokładnymi danymi na temat prowadzonej działalności,
    > lokalizacji itp itd bym mógł sobie ustawić tylko tych, których
    > telefony mi odpowiadają.

    O, świetny pomysł. To się nazywa "książka telefoniczna". Jak chcę
    kupić kołdrę wełnianą albo garnek, biorę taką do ręki, wybieram firmę
    i dzwonię z pytaniem, czy by mi jakiejś prezentacji nie zorganizowali.

    >> U nas można by było od razu zrobić rejestr online, choćby razem
    >> z rejestrem przeniesionych numerów. Filtrowaniem mógłby zajmować
    >> się operator (i jeszcze zarabiać na tym). Call center zamawia swoje
    >> linie z dodatkową usługą niełączenia na numery zastrzeżone i ma
    >> problem odpowiedzialności karnej rozwiązany.
    >
    > Wyjaśnij jaki miałby być cel takiego rejestru. Moim zdaniem nikt nie
    > chce tych telemarketerów więc z góry można założyć, że każdy chciałby
    > odfiltrowywać te połączenia przy czym nie każdy ma ochotę gdziekolwiek
    > rejestrować się w tym celu. Zrozumiałbym gdyby płacili za rejestrację
    > to może ktoś byłby zainteresowany a tak ... no weź się zastanów.

    Są ludzie, którzy oglądają reklamy w telewizji i w kinie. Są tacy,
    co zwracją uwagę na reklamy w prasie. A nawet biorą do ręki gazetki,
    które zawieraja wyłącznie reklamy. Niektórzy nawet nie używają adblocka
    w przeglądarce -- jest ich więcej niż tych, co używają. Ja się nawet
    nie zastanawiam dlaczego oni tak mają. Ja mam inaczej -- tyle wiem.
    Jest więc pewne, że są i tacy, co lubią jak się do nich dzwoni. Nawet
    tu na grupie jeden się przyznał, że chciałby aby do niego dzwonili
    agenci ubezpieczeniowi (szkoda, że nie podał numeru).

    -- Jarek

    PS
    Na jednym z filmów Woody Allena skazali gościa na zamknięcie przez
    dwa tygodnie w jednym pomieszczeniu z agentem ubezpieczeniowym.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: