  • Data: 2011-03-02 13:37:37
    Temat: Re: Ksiazka telefoniczna?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jarosław Sokołowski" <j...@l...waw.pl>

    > Gdzie się wpisywać? Jak to by miało działać? Do rejestru wpisuje
    > się abonent, który nie życzy sobie reklam i telefonów marketingowych.
    > A każdy telemarketer ma *obowiązek* sprawdzania w rejestrze, czy
    > wybierany numer nie ma takiego zastrzeżenia. Wpis w donotcall.gov
    > przynosi skutek w ciągu kilku dni, więc tam to działa chyba offline.
    > Ale działa.

    No to mówię, że powinni się wpisywać dzwoniący by ewentualnie dostęp dostać
    a nie bym ja musiał wpisywać się do coraz to nowych rejestrów by zapewnić
    sobie święty spokój. Wpisywać z dokładnymi danymi na temat prowadzonej
    działalności, lokalizacji itp itd bym mógł sobie ustawić tylko tych, których
    telefony mi odpowiadają.

    > U nas można by było od razu zrobić rejestr online, choćby razem
    > z rejestrem przeniesionych numerów. Filtrowaniem mógłby zajmować
    > się operator (i jeszcze zarabiać na tym). Call center zamawia swoje
    > linie z dodatkową usługą niełączenia na numery zastrzeżone i ma
    > problem odpowiedzialności karnej rozwiązany.

    Wyjaśnij jaki miałby być cel takiego rejestru. Moim zdaniem nikt nie chce
    tych telemarketerów więc z góry można założyć, że każdy chciałby
    odfiltrowywać te połączenia przy czym nie każdy ma ochotę gdziekolwiek
    rejestrować się w tym celu. Zrozumiałbym gdyby płacili za rejestrację to
    może ktoś byłby zainteresowany a tak ... no weź się zastanów.