  • Data: 2011-03-07 14:32:55
    Temat: Re: Ksiazka telefoniczna?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    niusy.pl napisały:

    > No i o uzależnianiu od wpisania do rejestru właśnie piszę.

    I chciałbym, żeby tak pozostało. To znaczy żeby na temat dzwonienia
    do mojego domu można było tylko pisać w Usenecie, a specjalne rejestry,
    do których mogą wpisywać się potencjalni dzwoniący, pozostały tylko
    w sferze chorych pomysłów.

    > Bo chcesz kupić narty a nie buty ?

    Mają do mnie dzwonić i pytać czy chcę kupić już dzisiaj, czy możę
    w przyszłym tygodniu? Nie, nie chcę żeby dzwonili. Nawet jak potrzebuję
    nart albo butów. Jakoś sobie radzę z zakupami samodzielnie.

    --
    Jarek