  • Data: 2011-03-01 20:33:44
    Temat: Re: Ksiazka telefoniczna?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > nawet nie wiem - sa jakies nowe ksiazki ?
    > sam mam stara :-)

    Nie mam żadnej. Więc tym bardziej nie wiem.

    > Przy czym do telefonow wcale nie trzeba zadnej ksiazki - numery
    > sie generuje losowo bez problemow. Latwiej niz z ksiazki.
    > Ale jak tak czesto dzwonia to moze podpadles w inny sposob ?

    Numery "losują" w agencjach badania opinii. Kiedyś w ciągu tygodnia
    mój "wylosowały" cztery z nich, każda zamierzała pytać o co innego.
    Najmniej fachową okazała się IQS Quant (albo jakoś tak podobnie) --
    ci dzwonili trzy razy w ciągu kilku godzin. Za każdym razem mówili,
    że "komputer wylosował" i za każdym twierdzili, że już nie zadzwonią,
    "bo to niemożliwe żeby komputer dwa razy wylosował ten sam numer", a
    poza tym skoro sobie tego życzę, dodadzą mój numer do listy wykluczeń.
    W końcu zdobyłem numer komórki do prezesa i zrobiłem mu awanturę.
    Koleś sprawiał wrażenie tak mało kumatego, że chyba nie zdawał sobie
    sprawy z tego, że ktoś mu opchnął marny generator liczb losowych,
    w dodatku taki sam, jak konkurencyjnym agencjom.

    Ci od garnków i kołder od razu walą po nazwisku -- widać jakiś spec
    od marketingu uznał, że tak lepiej. Dlatego używają książek.

    > No to trzeba pisac do UKE albo poslow.
    > Ale jesli o mnie chodzi to takich telefonow jest moze jeden co
    > miesiac, wiec rejestr nie jest najpilniejsza sprawa :-).

    Gdybym miał pisać do posłów, to też bym znalazł wiele pilniejszych spraw.

    > I jeszcze musialby byc rozbudowany, bo nie mam nic przeciwko temu zeby
    > mi ktos zadzwonil i zaproponowal tanszy internet, ubezpieczenie czy
    > wycieczke, to chetnie bym sie odcial od jakis nachalnych telefonow z
    > loterii.

    Ja to nawet czasem mam potrzebę kupienia garnka albo i kołdry. Wtedy
    kupuję. Ale nie życzę sobie, aby ktoś do mnie dzwonił z propozycjami.
    Jak będę potrzebował, to sam zapoznam się z tym, co jest rynku. Te ich
    pomysły (podobnie jak reklamy, których na szczęście łatwo się pozbyć)
    przynoszą w moim przypadku skutek odwrotny -- taką firmę wpisuję na
    swoją mentalną czarną listę, więć żadnego ubezpieczenia czy wycieczki
    mi już nie sprzedadzą.

    --
    Jarek