    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Date: Wed, 14 Aug 2019 08:38:10 -0700 (PDT)
    <b...@g...com>
    <1...@g...com>
    <3...@g...com>
    <4...@g...com>
    <5d541dec$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    <o...@l...harvard.local>
    Subject: Re: Koszt przejechania 100km
    From: Kris <k...@g...com>

    W dniu środa, 14 sierpnia 2019 17:17:50 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Co to za miasto gdzie są takie paradoksy? - przeciez ten wynajmujący za
    > roczny czynsz kupi sobie sam to mieszkanie... Kupy się to nie trzyma.

    Własnie że nie kupi taki paradoks
    Jedna rodzina- on pracuje na budowach zarabia raczej nie najgorzej ale na papierze
    najniższa krajowa. Matka nie pracuje+ trójka dzieci 3x 500plus
    Przypadek drugi- człowiek pracuje najczęściej za granicami w stoczniach(cos tam
    piaskuje). Albo umowa śmieciowa, albo jakiś kontrakt, takim banki nie lubią pożyczać
    więc muszą albo odłożyć(żyjąc na dwa domy ciężko) albo wynajmować
    3 przypadek- żołnierz zawodowy, ten by spokojnie kredyt dostał i mieszkanie kupił ale
    woli wynajmować bo jak mówi może się okazać że dostanie rozkaż z przeniesieniem do
    innego miasta. No i za to ze nia ma służbowego mieszkania ponoć 2,5tys dodatku
    dostaje.

    Generalnie jest jak jest z racji tego że tu ludzie najczęściej na najniższych
    krajowych a reszta do ręki , czy ciągle na śmieciówkach lub tzw samozatrudnieniu.
    Pomimo że mamy ponoć rynek pracownika pracodawcy nadal kombinują wobec swoich
    pracowników.

    > Wynajmują Polacy?

    U mnie tak, ale Mamy piętro domu wynajmujemy i była oferta z jakieś agencji
    pośrednictwa pracy żeby kwaterować Ukrainców pracujących w pobliskim tartaku.
    Finansowo nawet ciekawie to wychodziło ale jednak pozostaliśmy przy tym ze wolimy
    taniej ale normalnej rodzinie.