    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <b...@g...com>
    <1...@g...com>
    <3...@g...com>
    <4...@g...com>
    <5d541dec$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
    <b...@g...com>
    Subject: Re: Koszt przejechania 100km
    Date: Wed, 14 Aug 2019 17:12:45 +0200

    dyskusyjnych:b815edc8-93b3-4052-bd00-7ba14a852185@go
    oglegroups.com...
    W dniu środa, 14 sierpnia 2019 16:42:54 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:

    >Napisz że naprawa starego auta kosztuje 1500zł na miesiąc i wyjdzie
    >Tobie że taniej jeździć nowym
    >Mnie naprawy starych aut wychodzą w okolicach 100zł na miesiąc

    IMO - nie ma co podawac konkretnej kwoty.
    To zalezy jak sie trafi, jakiego ma sie mechanika, jaki poziom usterek
    toleruje.

    Trafi ktos zle, to sie zacznie zastanawiac czy nowe nie wychodzi
    taniej :-)

    >Nawet jak żadnego bym nie miał a kupie sobie nowe auto to po prostu
    >kupie i będę nim jeździł.
    >Nic nikomu do tego na co kasę wydaję.
    >Tyle tylko że nie będę bzdur pisał że jeżdżenie autem za 90tys
    >kosztuje tyle samo co jeżdżenie autem za 9tys

    No, zaczelo sie od kwoty 50 tys, dopiero pozniej podniesli na 90.
    Ale ... jak ktos ma dzialalnosc i moze sporo z nowego auta odliczyc, a
    z uzywanego nie ?

    I to naprawde zalezy od tego na jakie uzywane sie trafi ... no
    widziales - audi 3.0, sam rozrzad 10 tys :-)

    >Tak. Własnie od 1 sierpnia zacząłem wynajmować kolejne i tak wychodzi
    >Taki rynek dziwaczny u nas. Ok 20 lipca na olx dałem ogłoszenie
    >"wynajmę mieszkanie 2p+k+ł" zdjęć nawet jeszcze nie dałem bo
    >chciałem je odświeżyć(pomalować, + nowe podłogi) to >w ciągu
    >pierwszego dnia miałem pok 10tel. Za tydzień jak mieszkanie miałem
    >już oświezone i umówiłem spotkanie to wynająć sie zdecydowała
    >pierwsza rodzina która przyszła ogladać

    >Ja nie z Wrocławia

    ale wtedy i cena wynajmu spada :-)

    >Pierwszą nieruchomość wynająłem w 2001 roku więc się na tym znam.
    >Uwierz mi.

    A jak sie kto nie zna ... to moze lepiej kupic nowe auto na gwarancji
    niz stare uzywane :-)

    J.