    From: Janusz Nowak <j...@a...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Koreańczyka chciałbym, ale są dwa...
    Date: Fri, 13 Jul 2012 18:02:51 +0200

    Dnia Mon, 09 Jul 2012 00:22:16 +0200, anacron napisał(a):

    > 10kkm już mam na koncie i30 II. :) Pytaj...

    Jak się sprawuje klimatyzacja? Słyszałem, że niedomaga czasami.
    Co powiesz o wspomaganiu? Niektóe opinie są takie, że jest zbyt czułe.
    Zakładam, że masz 6 biegów, możesz podielić się opinią o ich
    zestopniowaniu? Obiło mi się o uszy, że ta 6 to taki nadbieg i właściwie
    zbędna. Słyszałem także, że w nowych i30 bardzo często włączają się światła
    awaryjne podczas hamowania, prawda to? Niektórzy też narzekają na zbyt
    miękkie zawieszenie. Na teraz to tyle.