  • Data: 2015-03-16 06:55:41
    Temat: Re: Kolejne BMW zabrało człowieka
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2015-03-16 00:46, Tomasz Pyra wrote:

    > Na bocznych drogach ruch mniejszy to i wypadków mniej i mniej okazji do
    > "poprawiania" czegokolwiek.

    Właśnie mi uswiadomiłeś, dlaczego lubie jeździć bocznymi drogami;) Tam
    rzeczywiście nie ma przed każdym zakrętem ograniczenia do 50 - widzisz
    zakręt - masz swój rozum. Jak jesteś słaby we wnioskowaniu rzeczy
    oczywistych to miej pretensję do siebie. Na drugim końcu jest dawna
    Gierkówka - przerobili na eskę i dali 100 przed _każdym_ łukiem.

    > No ale najważniejsza to wszędbylska "urzędnicza ostrożność" - jak urzędnik
    > postawi 40 znaków za dużo, to żadna odpowiedzialność go nie spotka.
    > A jak postawi 1 za mało, to odpowiedzialność co prawda też go nie spotka,
    > ale już będą "nieprzyjemności", coś tam będzie podpadnięty i pierwszy do
    > pominięcia przy podwyżce czy awansie.

    Naprawdę tak jest - przecież nawet jeśli ktoś się wypierdoli jadąc
    poniżej tej na znaku, to i tak jest to jego wina...

    Shrek.