eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton ) › Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.task.gda.pl
    !news.dialog.net.pl!not-for-mail
    From: Pete <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Date: Sat, 24 Oct 2009 15:04:31 +0200
    Organization: Dialog Net
    Lines: 67
    Message-ID: <hbuu0d$me6$1@news.dialog.net.pl>
    References: <hbuqq2$1oo1$1@newsread2.aster.pl>
    NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-240-133.ssp.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.dialog.net.pl 1256389455 22982 78.8.240.133 (24 Oct 2009 13:04:15 GMT)
    X-Complaints-To: a...@d...net.pl
    NNTP-Posting-Date: Sat, 24 Oct 2009 13:04:15 +0000 (UTC)
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Macintosh; U; PPC Mac OS X 10.4; pl-PL; rv:1.9.3a1pre)
    Gecko/20090908 Shredder/3.1a1pre
    In-Reply-To: <hbuqq2$1oo1$1@newsread2.aster.pl>
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.telefonia.gsm:983133
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 24.10.09 14:09, Tomaszek pisze:
    > W jednej z gazet znalazłem felieton pewnego pana, który napisał kilka
    > rzeczy, które mnie rozśmieszyły i zasmuciły zarazem, bo tekst wygląda na
    > robiony pod czytelnika. Przeczytajcie i sami zobaczcie
    >
    > ( dane mogące zidentyfikować autora jak i pismo w jakim zostało to
    > zamieszczone zostały zamazane )
    >
    > 3.Ależ oczywiście aparat otrzymał sprawny i o ile dobrze pamiętam to
    > wyświetlacz też. Nie sądzę, żeby na promocji były sprzedawane telefony
    > które posiadają wyświetlacze klasy 0, a więc nie mogące posiadać żadnego
    > martwego piksela. A nawet jeśli tak by było, to gwarantem działania
    > telefonu jest jego producent, a nie operator. Oczywiście wymiana od ręki
    > ( moim zdaniem nieuzasadniona ) nie wchodzi w rachubę. Ale po co to
    > rozumieć? Lepiej rzucać mięsem i robić to co się umie najlepiej: być
    > burakiem;)

    Kompletnie się z Tobą nie zgadzam.
    Po pierwsze: nic mnie nie obchodzą normy, jakie sobie ustalają
    producenci paneli LCD. Ja mam mieć sprawny panel. Podczas zakupu nie
    podpisujesz chyba umowy na ilość martwych pikseli? Skoro nie, to jeden
    zepsuty subpiksel oznacza niesprawny wyświetlacz.

    Po drugie: To klient wybiera, kto odpowiada za sprawne działanie sprzętu
    - sprzedawca czy producent. I tylko klient o tym decyduje do kogo zwraca
    się z reklamacją.
    W przypadku sprzedawcy, jeśli wada wystąpiła w ciągu 6 miesięcy od daty
    zakupu, domniemywa się, że wada istniała w dniu zakupu.
    Oczywiście sprzedawca może się nie zgodzić z tą opinią, ale na własny
    koszt musi zapłacić za ekspertyzę która wykaże czy usterka powstała z
    winy konsumenta.
    Konia z rzędem temu, kto przy braku mechanicznych uszkodzeń
    wyświetlacza, udowodni, że martwy piksel powstał z winy konsumenta.

    Jedyne z czym się zgadzam, to to, że nie ma obowiązku wymiany od ręki
    (telefon może zostać naprawiony).

    >
    > 4.No bo telefon nie jest przedmiotem umowy. Przedmiotem umowy jest
    > usługa telekomunikacyjna, co jest na umowie napisane, ale pan jaśnie
    > wielmożny klient nie czyta umowy, bo wszystko wie najlepiej. A potem
    > przyjdzie burak do chałupy i drze japę, że go oszukali, lata do
    > gazet.... a redaktor udaje, że jego głupoty nie widzi i też idzie do
    > salonu robić z siebie jeszcze większego kretyna. Ale jak widać kretynizm
    > wygrał, w imię "dobrze pojętego interesu klienta" aparat został
    > wymieniony. Teraz burak będzie przy wódce opowiadał jak to on z
    > operatorem wygrał i rósł w oczach takich samych buraków jak on...

    Ty chyba jednak stoisz po stronie sprzedawców, bo tak chciałbyś
    traktować klientów, jak to powyżej napisałeś.
    Tyle, że wśród sprzedawców trafiają się takie same buraki i bydło. które
    ma nadzieję, że klient machnie ręką i odpuści reklamowanie towaru, bo mu
    szkoda czasów, nerwów i pieniędzy...

    >
    > Jak ludzie nadal będą taką ogłupiałą ciżbą, która sama nie umie myśleć,
    > to nadal tak w tym kraju będzie jak jest. Tostery będą za nas myśleć:(

    Nie denerwuj się tak, bo ci żyłka pęknie.
    To, że niektórzy znają prawa konsumentów, nie znaczy, że osoba która ich
    jest nieświadoma, może obrzucać ich błotem i wyzywać od najgorszych.
    Niestety, ale słoma ci z butów wychodzi...


    --
    Pete

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: