eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton ) › Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
  • Data: 2009-10-24 16:53:47
    Temat: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Od: Tomaszek <t...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Liwiusz pisze:
    Wysokość tej kary nie może być wyższa niż wysokość
    > przyznanej abonentowi ulgi, zatem przyznana ulga (jako różnica pomiędzy
    > ceną rynkową, a ceną sprzedaży telefonu) powinna być podana w treści umowy.

    Czyli jak rozumiem: wysokość przyznanej ulgi = kara za ewentualne
    rozwiązanie?

    > Oprócz samej umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych jest
    > jeszcze regulamin promocji, w którym telefon na pewno jest.

    Kacza picza, jak słowo daję, przy jednej z ostatnich umów dostałem do
    podpisu tylko umowę na kartę SIM i żadnego załącznika, a telefon
    kosztował 49zł. Przeoczenie pracownika Plusa?

    > Pomijając już ten niuans, że telefon na pewno jest przedmiotem umowy
    > sprzedaży.

    Żeby jutro słońce nie wstało, jak piszę nieprawdę;) U mnie tak nie było;)
    --
    _____________________________| TOMASZEK |____________________________
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: