eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton ) › Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
  • Data: 2009-10-24 13:43:06
    Temat: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...USUNTO.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Michal Jankowski pisze:
    > Waldek Godel <n...@o...info> writes:
    >
    >> Dnia Sat, 24 Oct 2009 15:04:31 +0200, Pete napisał(a):
    >>
    >>> Po drugie: To klient wybiera, kto odpowiada za sprawne działanie sprzętu
    >>> - sprzedawca czy producent. I tylko klient o tym decyduje do kogo zwraca
    >>> się z reklamacją.
    >> O.. to ciekawe. A na jakiej podstawie?
    >
    > No albo korzysta z uprawnien konsumenckich ("zgodnosc z umowa") i
    > idzie z reklamacja do sprzedawcy, albo korzysta z gwarancji producenta
    > (jesli taka gwarancja jest). Jesli chcesz powiedziec, ze nie zawsze
    > musi byc taka gwarancja, to jest to prawda, ale chyba nie widzialem
    > telefonu czy notebooka bez gwarancji.

    iPhone w Orange gwarancji nie ma.

    --
    Andrzej Libiszewski; JID: andrea/at/jabster.pl, GG: 5289118
    "It is a proud and lonely thing to be a prince of Amber, incapable of
    trust. I wasn't real fond of it just then, but there I was".

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: