eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton )Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
  • Data: 2009-10-24 13:24:44
    Temat: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Waldek Godel <n...@o...info> writes:

    > Dnia Sat, 24 Oct 2009 15:04:31 +0200, Pete napisał(a):
    >
    >> Po drugie: To klient wybiera, kto odpowiada za sprawne działanie sprzętu
    >> - sprzedawca czy producent. I tylko klient o tym decyduje do kogo zwraca
    >> się z reklamacją.
    >
    > O.. to ciekawe. A na jakiej podstawie?

    No albo korzysta z uprawnien konsumenckich ("zgodnosc z umowa") i
    idzie z reklamacja do sprzedawcy, albo korzysta z gwarancji producenta
    (jesli taka gwarancja jest). Jesli chcesz powiedziec, ze nie zawsze
    musi byc taka gwarancja, to jest to prawda, ale chyba nie widzialem
    telefonu czy notebooka bez gwarancji.

    MJ

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: