eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmKlient to był kiedyś pan.... ( felieton ) › Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
  • Data: 2009-10-24 16:56:08
    Temat: Re: Klient to był kiedyś pan.... ( felieton )
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Tomaszek pisze:
    > Liwiusz pisze:
    > Wysokość tej kary nie może być wyższa niż wysokość
    >> przyznanej abonentowi ulgi, zatem przyznana ulga (jako różnica
    >> pomiędzy ceną rynkową, a ceną sprzedaży telefonu) powinna być podana w
    >> treści umowy.
    >
    > Czyli jak rozumiem: wysokość przyznanej ulgi = kara za ewentualne
    > rozwiązanie?

    Dokładnie: wysokość przyznanej ulgi >= kara za ewentualne rozwiązanie.


    >> Oprócz samej umowy o świadczenie usług telekomunikacyjnych jest
    >> jeszcze regulamin promocji, w którym telefon na pewno jest.
    >
    > Kacza picza, jak słowo daję, przy jednej z ostatnich umów dostałem do
    > podpisu tylko umowę na kartę SIM i żadnego załącznika, a telefon
    > kosztował 49zł. Przeoczenie pracownika Plusa?

    Trudno mi się wypowiadać, nie widząc umowy.

    >
    >> Pomijając już ten niuans, że telefon na pewno jest przedmiotem umowy
    >> sprzedaży.
    >
    > Żeby jutro słońce nie wstało, jak piszę nieprawdę;) U mnie tak nie było;)

    A z jakiej racji płaciłeś te 49zł?

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: