    From: robot <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Kierowcy masowo niszczą fotoradary
    Date: Mon, 1 Apr 2019 13:33:24 +0200

    W dniu 2019-03-30 o 20:59, Poldek pisze:

    > Skąd wiadomo, że niszczeniem fotoradarów zajmują się kierowcy? Pewnie nie ma na to
    żadnych miarodajnych danych, a jedynie dziennikarska pseudologika. Jak to miałoby
    wyglądać? Np. jestem kierowcą, jadę drogą, patrzę, widzę FOTORADAR. Zatrzymuję
    samochód obok na poboczu, wyciągam z bagażnika sprzęt, który wożę w bagażniku i
    niszczę fotoradar. Po zniszczeniu fotoradaru wsiadam i jadę dalej, aż napotkam
    kolejny fotoradar :-9
    > Moim zdaniem niszczeniem fotoradarów muszą zajmować się frustraci, dla których
    jazda zgodnie z przepisami stanowi problem mentalny. Jeżeli w ogóle to są kierowcy, a
    nie zwykli wandale, którzy niszczą, co popadnie - przystanki autobusowe, witryny
    sklepowe, podpalają samochody itd.

    Ale co. To znaczy myślisz, że ci którzy niszczą nie są kierowcami?