  • Data: 2010-06-08 13:17:53
    Temat: Re: Katowice - Białystok
    Od: "Xena" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    w wiadomości: hukn66$ece$...@i...gazeta.pl,
    AL <a...@s...tam> napisał(a):

    > w zeszly czwartek jechalem ta trasa - powrot do K-c byl w niedziele.
    >
    > Spokojnie da rade przez W-we.
    > Troche sie nawnerwiasz pewnie na korki, organizacje ruchu, stan
    > nawierzchni przed i za W-wa (Janki i Marki), ale reszta to spoko.
    >
    > Ogolnie po Gornym Slasku jezdzi sie obecnie znacznie wygodnie i
    > szybciej niz w W-wie. Stan drog w naszej stolicy i rozwiazania
    > komunikacyjne sa po prostu nie najlepsze.

    Jeżdżąc po Górnym Śląsku trudno dojechać do Białegostoku ;)
    Właśnie wciąż się zastanawiam co lepiej - czy przez Warszawę czy tak jak
    radzi jerzu (dzięki) - odbić na Grójec>Góra Kalwaria>Mińsk Mazowiecki>Ostrów
    Mazowiecka

    pozdrawiam Tatiana
    --
    Naprawdę kocha się tylko raz. Ale za to całe życie, do samej śmierci, i
    tylko siebie.