  • Data: 2016-01-01 19:01:40
    Temat: Re: Karta SD - dziwne zachowanie zasilania
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 1 Jan 2016 16:53:25 +0100, Atlantis <m...@w...pl>
    wrote:
    > Jak w takim razie powinien wyglądać układ, aby to zjawisko nie
    > występowało, pozwalając na przeprowadzenie resetu karty? Czyby PIC32
    > miał inaczej zbudowane piny GPIO? Bo o ile mnie pamięć nie myli, to
    tam
    > taki efekt nie występował.

    Nie bardzo rozumiem, każdy mcu możesz zasilać z io a nie z Vcc (pod
    pewnymi warunkami), tutaj masz to omówione:

    http://www.youtube.com/watch?v=2yFh7Vv0Paw

    Podciągi karty powinny być do Vcc karty a nie Vcc całego układu.
    Wtedy kluczując Vcc karty masz pewność, na pewno odcinasz jej Vcc.
    Ale tak na marginesie.nie stosowałem kluczowania Vcc kart sd i nie
    kojarzę abym napotkał przy kartach sd opisywany przez Ciebie problem.
    Podejrzewam, ze być może jednak driver spi jaki używasz nieprawidłowo
    inicjuje kartę np. brak spi lowbitrate przy inicjalizacji
    (przyspieszyć spi można dopiero po inicjalizacji).

    --
    Marek