  • Data: 2010-10-06 19:43:24
    Temat: Re: Kamera HD do 1500 zł
    Od: "<gkrzych>" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    news:i8hnjm$hju$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik "mariusz" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Gdyby Cie ciagnelo glebiej to IMO Canon 550D zamiast kamery.

    Nie. Tanie lustrzanki Canona kiepsko sprawdzają się w filmowaniu.
    Przyczyna? AF działa skokowo i nie jest płynny.
    Jeśli już coś taniego to kup sony A33 lub A55 ewentualnie coś mniejszego
    NEX.
    Sam zmieniłem swoją kamerę HD SD9 na NEXA i jestem bardzo zadowolony.
    A w kwestii Canona spójrz na filmik:
    http://www.youtube.com/watch?v=kHPaVD0pHpQ

    pozdrawiam