  • Data: 2010-10-06 16:52:11
    Temat: Re: Kamera HD do 1500 zł
    Od: Piotrne <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kamil pisze:

    > Nie napalalbym sie na HD, bo w tej cenie to czesto marketingowy belkot,
    > lepiej miec dobre SD ze stabilizacja obrazu, niz material wyjsciowy w
    > 720p, ale wyprany ze szczegolow i drgajacy tak, ze niewiele widac..

    Też mi się tak wydawało, ale po obejrzeniu nagrań HD jednak
    kupiłem kamerkę HD.

    Tutaj możesz porównać przykładowe nagrania SD i HD:

    http://157.158.77.5/~piotrcf/sdhd/

    Nagranie SD: kamerą cyfrową sprzed 10 lat,
    Sony DCR-TRV 110E (kosztowała wtedy 4000 zł)

    Nagranie HD: kamerą Sanyo Xacti HD2000 (kosztuje teraz 1400 zł)

    P.