  • Data: 2010-10-07 19:23:09
    Temat: Re: Kamera HD do 1500 zł
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    cichybartko napisal:
    > Kurcze jednym słowem metoda na monitoring ;). Nie powiem może to być
    > ciekawe posunięcie w niektórych tematach ;). Choć moim zdaniem surówka w
    > postaci kilkunastu czy kilkudziesięciu minutowych ujęć przypomina
    > fotografowanie z 5 klatkami na sekundę, może da się coś wybrać ;).
    > Tylko potem nikomu się nie chcę pracować z taką ilością materiału.

    Przy reportażu zdarzeń bez ustalonego scenariusza nie masz szans
    inaczej uchwycić istotnych scen, tym bardziej, gdy jesteś jedynie
    pasywnym rejestratorem, którego obecność jest zaledwie tolerowana.

    Co innego przy typówce: śluby, wesela, komunie. Tam schemat jest
    zawsze ten sam i można mniej więcej się przygotować, nie mówiąc
    już o scenach aranżowanych.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek