  • Data: 2009-01-19 23:33:49
    Temat: Re: Jest ?le (Nikon)
    Od: dominik <n...@d...kei.pl> szukaj wiadomości tego autora

    de Fresz pisze:
    > A gdzie Ci "d" przed "slr" zeżarło? ;-)

    Fucktycznie, sorrry :)

    > Coś mi się kołatało, że to jednak model z półki niżej, ale ok, nie będę
    > się spierał.

    Dzisiaj ludzie głównie patrzą na wielkość sensora. IMHO ta minolta była
    niezła i fajnie wykonana. Fakt faktem było to jednak ucyfrowione 7. Tyle
    że półklatkowo.

    > Na rynku pro - średnio na jeża. Nawet w Hameryce nie zdobyła wielkiej
    > popularności.

    Rynku pro nie miałem tu na myśli, chociaż było kilka body z seri 9 coś i
    były niczego sobie. Canon jednak szedł lepiej, kiedy to był pierwszy IS?
    1995?

    > Nooo, np. wtykanie do aparatu kart z programami tematycznymi - prawie
    > jak cyfrówka ;-)

    To były jakieśtam pomysły. inne czasy i inne myślenie. IMHO karty to był
    wyjątkowo głupi pomysł.

    > I to gdzieś w połowie lat 90. ;-) Jako jedni z
    > pierwszych zaczeli niemożebnie śrubować migawki - w którymś body zdaje
    > się doszli do 1/12000 czy coś koło tego.

    No i za to potem taki canon 1N miał 180000 trzaśnięć, nikon 220000, a
    dynax 9 (bo to o nim mowa) siadał na 82000 klapków.

    > No i AFAIR jako pierwsi zrobili
    > lampę z HSS.

    I wireless, i sterowanie błyskiem, i wiele innych fajnych.
    Osobiście podobał mi się pomysł z szkłami VFC. Szkoda, że w AF tego nie
    dali, a sony tego nie podjęło przy okazji :) Choć.. większe przecież są
    potrzeny teraz :)

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_