    From: "L'e-szczur" <l...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Jest ?le (Nikon)
    Date: Mon, 19 Jan 2009 04:56:17 -0800 (PST)

    On 19 Sty, 13:42, dominik <n...@d...kei.pl> wrote:

    > Gdzie Ty masz te astronomiczne straty?

    Po pierwsze nie odpowiedziales na pytanie. Po drugie gdzie pisalem
    cokolwiek o stratach? A tym bardziej o stratach astronomicznych? Nie
    nadinterpretuj.

    > Ekonomia po równo odbija się na
    > wszystkich i pewnie są lepsze i gorsze momenty, ale póki co uparłeś się
    > że jest źle, a pojęcia nie masz o jakichkolwiek danych

    Nie uparlem sie, ze jest zle - czytaj do diabla starajac sie zrozumiec
    o co chodzi.
    Nigdzie nie napisalem, ze Sony traci miliardy dolarow, a jedynie, ze
    nie utrzymywaloby sztucznie dzialu tylko dlatego, ze kosztowal ilestam
    miliardow. Juz rozumiesz?

    >  > A czytales moze jakakolwiek gazete w ciagu

    > W której pisali, że sony bankrutuje?

    Nie - w ktorej jest mowa o ogolnoswiatowym kryzysie. To wymusza
    myslenie o finansach i ewentualnym minimalizowaniu strat. A nawet
    jezeli tych strat nie ma teraz, to rowniez nie ma pewnosci, ze nie
    pojawia sie za jakis czas. Tylko glupcy nie mysla obecnie o cieciu
    kosztow.

    > A gdzie napisałem, że gadamy wyłącznie o Polsce?

    Napisales o Polsce interpolujac wyniki na caly swiat? Genialne!
    Czy moze pisales o zyskach w Polsce w obliczu (zalozmy) strat w USA?
    Bo to byloby jeszcze lepsze.

    > Daj dane globalne to o nich porozmawiamy, póki co wróżysz z fusów.

    Po co Ci globalne dane skoro najwyrazniej do poprawy humoru wystarcza
    Ci lokalne?

    > Tak czy inaczej wnioski które stawiasz są w oderwaniu od rzeczywistości.

    Pogadamy o rzeczywistosci jak dowiemy sie jak ona wyglada. Poki co w
    najlepszym razie mamy podobny poziom informacji. Moj (rzekomy)
    pesymizm jest w takim razie rownie usprawiedliwiony, co Twoj
    niepohamowany optymizm.

    > Daj dane, które mówią o tym segmencie i globalnej sprzedaży. Masz?

    Ale po co Ci to? Wazne ze pod Wachockiem Alfy ida jak swieze buleczki.
    Korporacja Sony w swietle powyzszego nie ma prawa tracic pieniedzy. :-

    Pozdro

    L'e-szczur