  • Data: 2013-06-28 02:08:16
    Temat: Re: Jazda na obrotach poniżej 2000
    Od: "X-Man" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Iksiński" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote in message
    news:kqicsu$mtn$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości
    > Dlaczego się dziwisz? Interesowałeś się jaki jak wygląda krzywa momentu
    > obrotowego dla silnika TDI?
    > Taki styl jazdy dla turbin ze zmienną geometrią oznacza ich powolne zabijanie.

    wogóle ekspoloatacja auta to jest powolne jego zabijanie, nadrzędnym celem
    kierowcy nie jest dbałość i chuchanie zeby turbinie było dobrze do cholery ja
    nie mówię żeby silnik na zimno katowac ale niech se każdy jeździ jak chce a jak
    mu się po 100kkm geometria zatrze to pojedzie do warsztatu i naprawią i jestem
    pewien że kilkaset zł wydane na naprawę turbo dawno się zwróci dzięki
    ekonomicznej jeździ jeśli ktoś tak lubi... 2500 obrotów to jest u mnie szczyt
    krzywej momentu obrotowego i jeżdżenie z takimi obrotami jak najbardziej ma sens
    ekonomiczny nawet zakładając że kiedyś tam moze się geometria zatrze w co akurat
    szczerze wątpie bo co jakis czas auto przeciągam po obrotach jak mam fantazję

    Pzdr
    Piotrek