  • Data: 2013-06-28 13:25:33
    Temat: Re: Jazda na obrotach poniżej 2000
    Od: "X-Man" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "arek333" <a...@w...pl> wrote in message
    news:51cd2e6f$0$1248$65785112@news.neostrada.pl...
    > Mozna i takie miec podejscie. Jestem po czyszczeniu tych lopatek, przejechane
    > okolo 15 tysi nie jak kapelusznik i znowu sie tnie. Więc?Wg
    > mnie ten wynalazek jest moze i fajny ale jakosc jego wykonania
    > tragiczna, bądz zaprojektowania . Jak dla mnie wlasnie przez te
    > lopatki to porazka silnikow TDI. Jakos w Toyocie nie mialem tego
    > problemu nigdy ani nikt z moich znajomych. A w TDI i owszem spora czesc
    > ludkow sie z tym zmaga. Ale kazdy ma swoje zdanie i tak niech
    > pozostanie. Generalnie jazda na niskich obrotach zamula ten mechanizm i
    > chyba sie z tym zgodzisz.

    szczerze mówiąc nie wiem bo raczej nie jeżdżę jak kapelusznik ale znów powyżej
    3000 silnika nie kręcę chyba że na autostradzie po mieście przy niższych
    prędkościach nei ma takiej potrzeby...

    Wymień turbo i na kolejne ~100kkm masz spokój ja za regenerowane do 1.9TDI dałem
    1000zł (i to hybrydę z ARLa - mam silnik ALH) a stare jeszcze sprzedałem za 500.
    Nie są to jakieś zawrotne kwoty biorąc pod uwagę że robisz to raz czy dwa na
    całe życie auta.

    Pzdr
    Piotrek