-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!newsfeed.pion
ier.net.pl!news-1.dfn.de!news.dfn.de!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!weretis.net!
feeder4.news.weretis.net!rt.uk.eu.org!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
From: "X-Man" <k...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Jazda na obrotach poniżej 2000
Date: Fri, 28 Jun 2013 01:08:16 +0100
Organization: Aioe.org NNTP Server
Lines: 24
Message-ID: <kqika8$tm2$2@speranza.aioe.org>
References: <51cc92bd$0$1459$65785112@news.neostrada.pl>
<51cca705$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
<kqicsu$mtn$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: e0cZVkdXxGbrlJOeJbip0w.user.speranza.aioe.org
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Complaints-To: a...@a...org
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2496624
[ ukryj nagłówki ]"Iksiński" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote in message
news:kqicsu$mtn$1@node2.news.atman.pl...
> Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości
> news:51cca705$0$1226$65785112@news.neostrada.pl...
>> diesla na 3000?
> Dlaczego się dziwisz? Interesowałeś się jaki jak wygląda krzywa momentu
> obrotowego dla silnika TDI?
>> nie wiem, nie znam ale TDI jeźdzę między 1500 a 2500 i ZTCP przy 2000 wbijam
>> wyższy (o ile nie mam potrzeby przyspieszania).
> Taki styl jazdy dla turbin ze zmienną geometrią oznacza ich powolne zabijanie.
wogóle ekspoloatacja auta to jest powolne jego zabijanie, nadrzędnym celem
kierowcy nie jest dbałość i chuchanie zeby turbinie było dobrze do cholery ja
nie mówię żeby silnik na zimno katowac ale niech se każdy jeździ jak chce a jak
mu się po 100kkm geometria zatrze to pojedzie do warsztatu i naprawią i jestem
pewien że kilkaset zł wydane na naprawę turbo dawno się zwróci dzięki
ekonomicznej jeździ jeśli ktoś tak lubi... 2500 obrotów to jest u mnie szczyt
krzywej momentu obrotowego i jeżdżenie z takimi obrotami jak najbardziej ma sens
ekonomiczny nawet zakładając że kiedyś tam moze się geometria zatrze w co akurat
szczerze wątpie bo co jakis czas auto przeciągam po obrotach jak mam fantazję
Pzdr
Piotrek
Następne wpisy z tego wątku
- 28.06.13 07:06 Tomasz Gorbaczuk
- 28.06.13 08:34 arek333
- 28.06.13 08:46 DoQ
- 28.06.13 08:52 Adam Wysocki
- 28.06.13 12:24 WW
- 28.06.13 13:25 X-Man
- 28.06.13 16:52 Przemeq
- 28.06.13 17:43 J.F.
- 28.06.13 17:52 anacron
- 28.06.13 21:31 Irokez
- 28.06.13 21:50 Michał Baszyński
- 28.06.13 21:52 Michał Baszyński
- 28.06.13 22:50 Arbiter
- 28.06.13 22:51 arek333
- 28.06.13 23:15 X-Man
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-21 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo
- 2024-12-21 Warszawa => Java Developer <=
- 2024-12-21 Zalesie Borowe => Medical Equipment Service Engineer <=
- 2024-12-21 Żerniki => Specjalista ds. Employer Brandingu <=
- 2024-12-21 jak tacy debile
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=