eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJazda na obrotach poniżej 2000 › Re: Jazda na obrotach poniżej 2000
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!plix.pl!newsfeed2.plix.pl!newsfeed.pion
    ier.net.pl!news-1.dfn.de!news.dfn.de!newsfeed.fsmpi.rwth-aachen.de!weretis.net!
    feeder4.news.weretis.net!rt.uk.eu.org!aioe.org!.POSTED!not-for-mail
    From: "X-Man" <k...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jazda na obrotach poniżej 2000
    Date: Fri, 28 Jun 2013 01:08:16 +0100
    Organization: Aioe.org NNTP Server
    Lines: 24
    Message-ID: <kqika8$tm2$2@speranza.aioe.org>
    References: <51cc92bd$0$1459$65785112@news.neostrada.pl>
    <51cca705$0$1226$65785112@news.neostrada.pl>
    <kqicsu$mtn$1@node2.news.atman.pl>
    NNTP-Posting-Host: e0cZVkdXxGbrlJOeJbip0w.user.speranza.aioe.org
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Complaints-To: a...@a...org
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.6157
    X-Notice: Filtered by postfilter v. 0.8.2
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5931
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2496624
    [ ukryj nagłówki ]

    "Iksiński" <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl> wrote in message
    news:kqicsu$mtn$1@node2.news.atman.pl...
    > Użytkownik "Arbiter" <n...@h...com> napisał w wiadomości
    > news:51cca705$0$1226$65785112@news.neostrada.pl...
    >> diesla na 3000?
    > Dlaczego się dziwisz? Interesowałeś się jaki jak wygląda krzywa momentu
    > obrotowego dla silnika TDI?
    >> nie wiem, nie znam ale TDI jeźdzę między 1500 a 2500 i ZTCP przy 2000 wbijam
    >> wyższy (o ile nie mam potrzeby przyspieszania).
    > Taki styl jazdy dla turbin ze zmienną geometrią oznacza ich powolne zabijanie.

    wogóle ekspoloatacja auta to jest powolne jego zabijanie, nadrzędnym celem
    kierowcy nie jest dbałość i chuchanie zeby turbinie było dobrze do cholery ja
    nie mówię żeby silnik na zimno katowac ale niech se każdy jeździ jak chce a jak
    mu się po 100kkm geometria zatrze to pojedzie do warsztatu i naprawią i jestem
    pewien że kilkaset zł wydane na naprawę turbo dawno się zwróci dzięki
    ekonomicznej jeździ jeśli ktoś tak lubi... 2500 obrotów to jest u mnie szczyt
    krzywej momentu obrotowego i jeżdżenie z takimi obrotami jak najbardziej ma sens
    ekonomiczny nawet zakładając że kiedyś tam moze się geometria zatrze w co akurat
    szczerze wątpie bo co jakis czas auto przeciągam po obrotach jak mam fantazję

    Pzdr
    Piotrek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: