-
Data: 2013-06-28 22:50:41
Temat: Re: Jazda na obrotach poniżej 2000
Od: "Arbiter" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora
[ pokaż wszystkie nagłówki ]
Użytkownik "arek333" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
news:51cd2e6f$0$1248$65785112@news.neostrada.pl...
> Mozna i takie miec podejscie. Jestem po czyszczeniu tych lopatek,
> przejechane okolo 15 tysi nie jak kapelusznik i znowu sie tnie. Więc?Wg
> mnie ten wynalazek jest moze i fajny ale jakosc jego wykonania tragiczna,
> bądz
też słyszałem o tej zmiennej geometrii i problemach z zapiekaniem. Ja poki
co przejechalem 31 tys w sposób kapeluszniczy, czasem dociskam ale to
rzadko. I chyba mi działa wszystko bo moc jest. Zwykle przyspieszam do 2500.
Dziś to sprawdziłem, jeżdżę nawet od 1300. Powyżej 3000 to praktycznie nie
jeżdżę, raz na parę dni przycisnę do 4000 ale to juz kompletna rzadkość, bo
w moim silniku najlepszy ciąg jest od 2000-3000, powyżej to juz nie ma
takiego czadu
tu jest moja statystyka jazdy i silnik działa bez żadnych problemow
http://www.spritmonitor.de/en/detail/493252.html
> zaprojektowania . Jak dla mnie wlasnie przez te lopatki to porazka
> silnikow
Może masz problem z zarzucaniem dolotu przez syf z odmy i szlam wali na
turbo gdzie się przypala i powstaje nagar który bllokuje zmienną geometrię
> TDI. Jakos w Toyocie nie mialem tego problemu nigdy ani nikt z moich
> znajomych. A w TDI i owszem spora czesc ludkow sie z tym zmaga.
Nie znam turbodiesli Toyoty ale miałem toyotę i porównywać do wieśwagenów
nie ma co. Toyota jest bezobsługowa a w VW zawsze coś tam się zdarza. Inna
sprawa ze porównuję prostą corollę vvti do superba z turbiną. Inna sprawa ze
jak pojezdzilem tdi i wsiadlem do toyoty to odzułem porazke - gorsze fotele,
silnik benzynowy w ogole nie jedzie etc etc.
> swoje zdanie i tak niech pozostanie. Generalnie jazda na niskich obrotach
> zamula ten mechanizm i chyba sie z tym zgodzisz.
być może. Pewnie przyjdzie mi sie przekonać jak się rozwali dwumasa czy
turbo. Na razie nie mam tych problemow, a srednie spalanie w wielkim
samochodzie 5,5 jest ok. No i i moc taka ze zrywa przyczepnosc na dwójce
Następne wpisy z tego wątku
- 28.06.13 22:51 arek333
- 28.06.13 23:15 X-Man
- 28.06.13 23:16 X-Man
- 29.06.13 00:53 Tomasz Pyra
- 29.06.13 22:40 Michał Baszyński
- 29.06.13 22:41 Michał Baszyński
- 30.06.13 00:06 X-Man
- 30.06.13 20:54 Iksiński
- 30.06.13 21:15 anacron
- 02.07.13 09:48 Tomasz Pyra
- 08.07.13 07:04 Cavallino
Najnowsze wątki z tej grupy
- IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- stare graty młode kozy
- Nadchodzi nowa opłata od posiadania aut spalinowych
- Droga dwukierunkowa
- Elektryki są fajne
- Elektryki są fajne :(
- USB -> jack
- Kupcie sobie nowoczesne auto
- Linie zatrzymania
- Obostrzenia
- Przyczyna piszczenia...
- Co to k jest?
- znalazłem samochód ;)
- Pierwszeństwo łamane
- zamek
Najnowsze wątki
- 2024-07-13 256 świadków nie ma racji
- 2024-07-11 Tokarze CNC czyli ciężkie życie prototypiarza
- 2024-07-12 Zgody na przetwarzanie danych
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual: Installation Guide
- 2024-07-12 stare graty młode kozy
- 2024-07-11 8080
- 2024-07-13 Przyłącze dolne grzejnika
- 2024-07-13 IObit Uninstaller Pro 13.6.0.5 Multilingual Overview
- 2024-07-12 Czym wykonać otwór fi 100 w betonie komórkowym?
- 2024-07-12 Warszawa => Senior Rust Software Engineer <=
- 2024-07-12 Warszawa => Business Unit Manager (Recruitment Business) <=
- 2024-07-12 Warszawa => Head of WMS Competence Center for IT&D Contract Logistics
- 2024-07-12 Warszawa => Head od WMS Competence Center dla IT&D (Blue Yonder) <=
- 2024-07-12 Kraków => Ruby Backend Developer <=
- 2024-07-12 Warszawa => UX/UI Designer <=