  • Data: 2013-06-28 22:50:41
    Temat: Re: Jazda na obrotach poniżej 2000
    Od: "Arbiter" <n...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "arek333" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:51cd2e6f$0$1248$65785112@news.neostrada.pl...
    > Mozna i takie miec podejscie. Jestem po czyszczeniu tych lopatek,
    > przejechane okolo 15 tysi nie jak kapelusznik i znowu sie tnie. Więc?Wg
    > mnie ten wynalazek jest moze i fajny ale jakosc jego wykonania tragiczna,
    > bądz

    też słyszałem o tej zmiennej geometrii i problemach z zapiekaniem. Ja poki
    co przejechalem 31 tys w sposób kapeluszniczy, czasem dociskam ale to
    rzadko. I chyba mi działa wszystko bo moc jest. Zwykle przyspieszam do 2500.
    Dziś to sprawdziłem, jeżdżę nawet od 1300. Powyżej 3000 to praktycznie nie
    jeżdżę, raz na parę dni przycisnę do 4000 ale to juz kompletna rzadkość, bo
    w moim silniku najlepszy ciąg jest od 2000-3000, powyżej to juz nie ma
    takiego czadu

    tu jest moja statystyka jazdy i silnik działa bez żadnych problemow
    http://www.spritmonitor.de/en/detail/493252.html

    > zaprojektowania . Jak dla mnie wlasnie przez te lopatki to porazka
    > silnikow

    Może masz problem z zarzucaniem dolotu przez syf z odmy i szlam wali na
    turbo gdzie się przypala i powstaje nagar który bllokuje zmienną geometrię

    > TDI. Jakos w Toyocie nie mialem tego problemu nigdy ani nikt z moich
    > znajomych. A w TDI i owszem spora czesc ludkow sie z tym zmaga.

    Nie znam turbodiesli Toyoty ale miałem toyotę i porównywać do wieśwagenów
    nie ma co. Toyota jest bezobsługowa a w VW zawsze coś tam się zdarza. Inna
    sprawa ze porównuję prostą corollę vvti do superba z turbiną. Inna sprawa ze
    jak pojezdzilem tdi i wsiadlem do toyoty to odzułem porazke - gorsze fotele,
    silnik benzynowy w ogole nie jedzie etc etc.

    > swoje zdanie i tak niech pozostanie. Generalnie jazda na niskich obrotach
    > zamula ten mechanizm i chyba sie z tym zgodzisz.

    być może. Pewnie przyjdzie mi sie przekonać jak się rozwali dwumasa czy
    turbo. Na razie nie mam tych problemow, a srednie spalanie w wielkim
    samochodzie 5,5 jest ok. No i i moc taka ze zrywa przyczepnosc na dwójce