eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJakim trzeba być ignorantem, żeby wjeżdżać w taaaką kałużę? › Re: Jakim trzeba być ignorantem, żeby wjeżdżać w taaaką kałużę?
    From: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Jakim trzeba być ignorantem, żeby wjeżdżać w taaaką kałużę?
    Date: Wed, 19 May 2010 19:13:23 +0200

    Piotr Czyż wrote:
    > http://www.rmf24.pl/zdjecie,iId,181214,iAId,10922

    Mysłowice koło giełdy samochodowej mają taki bardzo cisny i niski
    wiadukt kolejowy. Kto tam jechał to wie. Jak solidnie popada - pełno wody.

    I teraz:

    dzień 1: jadę, widze objazd w lewo. Objazd prowadzi w jeszcze wieksza
    kałużę, gubię tablicę rejestracyjną (ale znajdue dla równowagi inną :/).
    Po drodze mijam obrazek dwóch samochodów stojących w waskim wiadukcie.
    Jeden ma zakryte koła i własnie sciąga go laweta, drugi do poziomu
    klamek, pewno siłą rozpędu. Wracam, mijam obrazek osobówki która nie
    może jechać (sprzegło?) ale silnik jeszcze pracuje, woda do środka sie
    leje bo grubo powyżej progów, dym bulczocze za autkiem, kierownik z
    powazną miną przeciska się przez wodę.

    dzień 2: Na srodku jeziorka stoi dostawczak, obok kierownik chodzi, woda
    powyżej pasa. Widoczek odstraszający, osobówki zawracają. Objazd tym
    razem w prawo, poprawnie. Wracam, stoi osobówka z wodą powyżej kół a
    mokra kierowniczka obok nerwowo wytrzepuje wodę z komórki.

    dzień 3: Objazd dalej istnieje choć obydwa przejścia (wiadukt i "w
    prawo") przejezdne, prawie suche. W kałuzy w której zgubiłem tablicę
    rejstracyjną naliczyłem 4 ramki po rejestracjach ktyóre świadczą o
    kompletnym debilizimie osób wyznaczających tam objazd dnia pierwszego.

    Ciekawostka: zatrzymuje sie przy patrolu policji i mówie grzecznie ze
    znalazlem tablicę. Policja: to nie nasza sprawa. Jadę do swojego urzędu
    załatwić wtórnik i oddać znalezioną. Urzedasy: to nie nasza tablica,
    proszę zawieść do własciwego urzedu. I tak własnie jest jak się jest
    dobrym czlowiekiem. Mojej nikt nie znalazł, no ale to pare groszy na
    złomie zawsze. Zawiozłem i nikt dziekuje nie powiedział ... następmnym
    razem chyba po prostu to oleje.