  • Data: 2023-10-30 23:21:19
    Temat: Re: Jaki wskaźnik napięcia 3F dla dokładności <=1V?
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Możesz równie dobrze odpalić sobie sekwencję czasową (dodatkowa scena),
    > że co 10* min sprawdzany jest stan i jeśli warunek jest spełniony to się
    > odpala wtedy nie ma możliwości "pominięcia" zmiany stanu. Takie
    > zabezpieczenie wyrażenia.

    Tak tylko dodam, że na forum opisywałem tworzenie kilku scen (dla mniej
    kumatych) dla autonomicznych działań z wykorzystaniem "logiki":

    https://forum.supla.org/viewtopic.php?t=4131&start=6
    80

    Sam mam utworzone "ciągi" logiczne z wykorzystaniem czasu na reakcję.
    Fajna zabawka :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>