  • Data: 2013-11-13 12:06:27
    Temat: Re: Jaki serwer
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F napisał:

    > Absolutnie nie - linki ich nie interesuja, ale jesli ktos sie
    > tym koniecznie chce pochwalic, to zazwyczaj na jednej grupie
    > nie poprzestaje i sa kasowane jako spam niezaleznie od tresci.

    Czyli sobie nie radzą. Tak jak myślałem. Wyłapywanie spamu jako
    takiego, to też rzecz chwalebna. A wyszukiwanie identycznych
    wiadomości w różnych miejscach, to strategia dobra i skuteczna.
    Jesli zamiast linku można obrazek wsadzić wprost do wiadomości,
    A wtedy to już tak prosto nie jest. Wystarczy w treści obrazka
    GIF, PNG czy JPG zmienić jeden piksel, by ciąg bajtów po kompresji
    wyglądał zgoła inaczej. Porównywanie treści tekstów i treści grafik,
    to zagadnienie całkiem innej klasy.

    Nie trzeba tu aż pornografii dziecięcej -- binaria dają nieograniczone
    możliwości do spamowania czymkolwiek kto chce. Usenet jest bezbronny
    wobec takich działań.

    --
    Jarek