  • Data: 2013-11-13 20:52:18
    Temat: Re: Jaki serwer
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Osoba podpisana jako RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> w
    artykule <news:544251106.20131111222618@pik-net.pl.invalid> pisze:

    > Nie. Dopóki było w DejaNews, wątki były kompletne. Jak tylko przeszło
    > do Google, to jedyny post jaki mi się udało odnaleźć sprzed 1996 roku
    > jest wyrwany z kontekstu a sam wątek jest w strzępach.

    Nie zniknęło, tylko popsuli wyszukiwanie. Jak już pisałem, obecne
    wyszukiwanie jest zawsze filtrowane, więc zawsze dostajesz wyniki mniej
    więcej takie:
    - najnowsze;
    - najlepiej pasujące;
    - nie więcej niż 1000.
    Jeśli zatem zamierzasz znaleźć swoje najstarsze wypowiedzi, a od lat używasz
    niezmienionego adresu mailowego, to Ci się raczej nie uda. Możesz mieć też
    kłopoty, jeśli używasz IE8 czy Opery 12, bo Google ich nie lubią i nowy
    format interfejsu działa tam jak zechce.
    Jednak poniższe rezultaty wyszukiwania powinieneś bez problemu zobaczyć:
    https://groups.google.com/forum/?hl=pl#!topicsearchi
    n/soc.culture.polish/before$3A1991$2F01$2F01|sort:da
    te
    Aby zobaczyć całość, musisz kilkanaście razy dociągać starsze wiadomości
    przwijając stronę w dół. Konstrukcja zapytania jest jasna, więc łatwo je
    zmodyfikować:

    topic search in: soc.culture.polish
    before: 1991/01/01
    sort: date

    Zepsute wyszukiwanie po Message-ID opisałem w innej wiadomości.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)