  • Data: 2013-11-13 12:00:57
    Temat: Re: Jaki serwer
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    wiadomości news:17710019243.20131113093306@pik-net.pl.invalid..
    .

    > Jasne. A kto ma sprawdzać, czy to ma 10kB i jest faktycznie schematem
    > a nie pornografią dziecięcą? Usenet nie ma żadnych - poza moderacją -
    > mechanizmów automatycznego dozoru nad załącznikami.

    Dawno się tak mocno nie zgadzałem z Romanem. Dla mnie nie kłopot, nawet
    jakby załączniki miały po 10 mega. Nawet w Aero2 czas spływu takiego posta,
    to 3.5-4 minuty, jeśli transfer nie klęka, jeśli klęka, niewiele dłużej. Da
    się, jest za darmo, należy korzystać. W moim Wi-Fi, gdzie podstawowe łacze
    mam 150Mbps i potrafi się wysycić, jest 54 Mbps, to trwa moment. Na dysku
    wolnego mam ok. 6.5 GB, więc jest gdzie umieszczać, a zawsze, jakby miejsca
    uchodziło, to można usuwać niepotrzebne kawałki, kompaktować posty. Da się i
    nie jest to nic trudnego, bo to nieraz robiłem.
    Ale właśnie, zagrożenie jest, że rzuci się spameria, w tym także jebana
    spameria, gdzie obrazki ruchających się grubych starszych panów będą
    najłagodniejszymi z możliwych. Gdzie zaraz zacznie się preparowanie
    wiadomości tak, aby automatycznie uruchomić załącznik, pół biedy, gdy
    skończy się na wyświetleniu jakiegoś skrajnie zboczonego obrazka. Ale jeśli
    to będzie plik EXE wirusa, czyz innego babola, to nie chciałbym badać, czy
    mój program pocztowy i AV umieją się z nim uporać.
    A na codzień różne obrazki z wiagrami, gołymi babami, itd.
    To trochę jest przerysowane co napisałem, bo z obserwacji moich nie wynika,
    że grupy binarne są zarzucone treściami niespodziewanymi, ale, jak dla
    eksperymentu pościągałem z niektórych conieco, to zaraz mi AV pyskował co
    rusz, przedstawiając w raporcie dziady i babole rozmaite. Nawet w grupach z
    muzyką, spotkać można np. twardą pornografię, czy pedofilię. W obrazkach też
    potrafi się całkiem sporo ukryć, widać to czasem jako nieznaczne
    zniekształcenie treści.
    Mógłbym binarki tutaj zaakceptować tylko wtedy, gdy będzie ścisła kontrola
    zwartości. A jak nie, to na grupę alternatywną i na własne ryzyko.

    --
    ACMM-033-PC-GCI-Warszawa.