  • Data: 2013-01-26 01:10:19
    Temat: Re: Jaki serwer?
    Od: Mr Misio <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik p...@g...com napisał:

    > no własnie nie wpisałem wcześniej, sorki. Nie chciałbym wydac więcej niż 1500-1600
    zł brutto.
    > Ten, który podałeś wydaje się być ok, ale szukam w rack-u. Która
    opcja mniej prądu ciągnie?

    Nowka w racku raczej bedzie drozsza niz tansza.
    Im nowsza generacja serwera tym wiecej oszczedzisz na pradzie.
    Ja po wymianie zwyklego PC co chodzil 24/dobe na nowszy oszczedzilem
    jakos 3-4 stowki na pradzie przez rok. Dozo? Malo? Biorac pod uwage, ze
    potrzebowalem wymiane kompa na wydajniejszy, a ta oszczednosc wyszla
    przypadkiem :) TO IMHO warto dolozyc do nowki nawet pare stowek, bo niby
    wiekszy wydatek, ale sie okazuje, ze w dluzszym rozliczeniu sie oplaca.
    No ale ja tu tylko o pradzie ;) Ale tak jak pisalem dochodzi support i
    gwarancja.