  • Data: 2013-01-27 02:29:36
    Temat: Re: Jaki serwer?
    Od: BartekK <s...@d...org> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-01-26 17:36, p...@g...com pisze:
    > chce na allegro kupic uzywanego Della lub HP,
    > podpowiedzcie proszę co do moich potrzeb wystarczy.
    > Przypominam, że to ma byc wyłącznie serwer plików (wewnątrz biura)
    oraz do subiekta (program księgowy).
    > Nie potrzebuje stawiac na tym poczty, ftp-a i innych usług zewnętrznych.

    http://allegro.pl/listing.php/search?sg=0&string=mic
    roserver

    HP Proliant Microserver. Małe to, na półeczce rack mieszczą się obok
    siebie 2szt. Bardzo energooszczędne (~30-40W). Ma miejsca na 4 dyski
    sata + dodatkowo napęd cdrwdvd lub 5ty dysk. I nowy kosztuje grosze,
    gdzieś połowę tego co wcześniejsze propozycje. Wydajnościowo nie jest
    źle, stawiałem na nim takie rzeczy i daje radę z ruchem ponad 60MB/s po
    gigabicie.

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173