    From: AL <a...@s...tam>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Jaki fajny telefon dla kobiety
    Date: Mon, 12 Mar 2012 16:05:31 +0100

    W dniu 2012-03-12 13:42, Skrypëk pisze:

    > Super, a teraz przytocz parę artykulów o tym jak dziurawy android
    > szpieguje użytkowników i trzeba na nim instalować programy antywirusowe.

    jakbys mial pojecie o czym piszesz, to bys wiedzial, ze majac tel.z
    androidem nie musisz korzystac z uslug googla a zapisywanie pozycji
    wylaczasz - co zreszta proponuje system przy pierwszym uruchomieniu.

    Programy antywirusowe i wirusy - kazdy o nich slyszal a niewielu spotkalo :)
    Tak mam jakis program antywirusowy zainstalowany (zoner) i nie odczuwam
    mulenia systemu czy jakiegos dyskomfortyu, ze pracuje sobie w tle (z
    podkresleniem 'w tle' dla uzytkownikow WP7).

    A ilosc tych wirusow jest wprost proporcjonalna do ilosci oprogramownia,
    popularnosci platformy oraz stulu aplikacji OpenSource + mozliwosci
    instalacji programu niekoniecznie tylko z marketu.

    > Nie tylko fora związane z MS. Również wszelkie poważniejsze portale,
    > gdzie artykuły piszą zrównoważeni dorośli ludzie.

    serio?
    przegladnij raz jeszcze: jesli w naglowku masz windows/microsoft - to sa
    pienia zachwytu. Na innych jakos tego nie ma - albo inaczej - podchodzi
    sie do nowego systemu na rynku bardziej zdroworazsadkowo.

    > Przeważnie polskie gównoportale prowadzone przez nadpobudliwe dzieci.

    to wez to napraw i naprostuj te opinie.
    bo ja chetnie prygladne sie systemowi, za ktorym stoi jakas konkretna
    wartosc a nie tylko marketoidowy belkot.

    > To co zawsze. Że WP7 jest ładny, szybki, stabilny i wygodny, a Lumia 710
    > w kolorach black/fuchsia lub black/yellow to bardzo fajny telefon dla
    > kobiety i użytkownicy są bardzo zadowoleni.

    zbierasz jakies opinie nt zadowolenia uzytkownikow?
    jakies ankiety, sondaze?

    > Takie są fakty i twoje religijne pieprzenie tego nie zmieni.

    znowu zchodzisz na religie?
    ja podalem fakty i jak chcesz dyskutowa to podaj rowniez fakty a nie
    tylko, ze ladny - to jest subiektywne.
    A android jest rownie szybki - wystarczy go tylko nie instaowac na
    badziewiastym sprzecie (jak to bylo np. w ofercie play).

    M$ zrobil dobra rzecz: podal dolne wymagania sprzetowe (co by bylo gdyby
    instaowano ten system na najtanszych smartfonkach, ktore by dyszaly
    majac przesynac ekran czy uruchamialy aplikacje pare sekund)?

    Z tego co zauwazylem powstaje rozdzwiek pomiedzy oczekiwaniami Nokii i
    M$. M$ chce dobrze i tylko na dobrym,szybkim sprzecie = drogim,
    natomiast Nokia chce tanio i masowo bo wartosc firmy spada z roku na rok
    wiec pora podreperowac budzet (czesto tanio = gowniany sprzet).
    Dlatego jesli WP7 i nastepcy ma sie spopularyzowac na rynku, musi
    wkroczyc w maszynki przeznaczone na rynek low-end. Inaczej dzieciarnia
    nie siegnie po niego - bo bedzie za drogi. Wybierze androida bo tani i
    bedzie na niego klela jak niektorzy tutaj na grupie.

    --
    pozdr
    Adam (AL)