  • Data: 2012-03-12 17:06:11
    Temat: Re: Jaki fajny telefon dla kobiety
    Od: AL <a...@s...tam> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-03-12 17:20, Skrypëk pisze:

    > A Carrier IQ też jest opcjonalne?

    a jaka masz pewnosc, ze w zamknietym kodzie M$ nie siedzi dokladnie taki
    sam szpieg?
    Skoro M$ moze przeczesac twoj telefon zdalnie deinstalujac ci programy -
    tak samo moze robic cokolwiek innego (az strach pomyslec co :).
    To jest chyba gorsza polityka niz udostepnianie czegos dobrowolnie (jak
    np. w androidzie udostepniach dobrowolnie jakies tam dane dla googla
    umieszczajac je w chmurze)

    A tak na w temacie jeszcze:
    "If you choose to void your warranty and unlock your bootloader you can
    (mostly) remove Carrier IQ."
    za http://en.wikipedia.org/wiki/Carrier_IQ
    Wszak M$ zapowiedzial juz ze bedzie blokowal bootloadery w urzadzeniach
    zgodnych z ARM dla Windows8 (a rozszerzy sie to pewnie na wiekszosc
    urzadzen z W8)- uniemozliwiajac instalacje innego systemu.
    A skoro masz zablokowanego bootloadera - nie mozesz nic zrobic wobec
    faktu - jesli bedzie tam rezydowal przywolany przez ciebie CarrierIQ.
    To taki przyklad tylko (bo jak jest w praktyce - nie wiem, czas pokaze).

    > Każdy kto faktycznie używał mówi że ładne, szybkie i fajne. Strasznie
    > cię to boli, że nikt już nie pieje z zachwytu nad tanimi podróbami ajfona?

    aaaa, zaraz wytoczysz jeden z dzieisieciu zalet WP7: Apple nas nie
    oskazrza, wiec jestesmy orygonalni ;)

    A co to obchodza uzytkownika wojny patentowe producentow?

    > Zdrowy rozsądek androidowej młodzieży wyraża sie poprzez emocjonalne
    > krzyki (dziadostwo! nie działa! porażka!) w komentarzach pod każdym
    > artykułem o tym jaki to WP7 niedobry, bo nie jest jak android. I to samo
    > o ajfonach i symbianach. Androidziarze chyba starają się pobić wszelkie
    > rekordy fanatyzmu ustanowione przez linuksiarzy.
    > A pisanie "M$" to już najgorszy stopień gówniarstwa.

    tak krzycza raczej osoby, ktore na sile chca odwrocic uwage innych osob
    by zainteresowac wlasnym produktem czy wizja swiata.
    To sie nazywa kampania negatywna.
    Wzorem PiS prowadzisz tu wlasnie taka kampanie (podobnie zreszta jak
    przedstawiciele M$ z linkow podanych w poprzedniej mojej wypowiedzi).

    > Omatko, jak mam tego dokonać? Namierzać te dzieci, dzwonić do ich
    > rodziców i umawiać na konsultacje? Ty szalony.

    > To idź do sklepu i się przyglądnij. Stoją specjalne egzemplarze
    > demonstracyjne. Może w końcu poznasz więcej niż tylko ośm kafli, które
    > znasz z obrazków w internetach.

    Gdzie stoja?
    No to co masz procz tych 'osm kafl'?
    jakis obrazek na ekranie, ktorego nie potrafisz nawet spersonalizowac?
    A jesli chcialbys miec pogode, liste zadan, zakupow, pogrupowane
    dokumety tematycznie - tak jak to robisz na pulpicie PC i wiele innych -
    to juz musisz sie obejsc smakiem (przepraszam: kaflami) ;)
    Masz wiec tylko to co chcial producen abys mial - zero wlasnej
    kreatywnosci czy indywidualizmu. I smiesza mnie argumenty M$ typu: "WP7
    jest identyczny na kazdym telefonie. Jakikolwiek telefon z WP7 wezmiesz
    do reki od razu bedziesz umial go uzyc, bo wszystkie funkcje i wyglad
    beda takie same". To tak jakbym uzywal na raz 10 roznych telefonow i
    przejmowal sie tym, ze jak pozycze telefon od znajomego to bedzie on
    wygladal dokladnie tak jak moj :)

    Specyfike modelu poznajesz po jego mozliwosci.
    Ladny i smukly wyglad karoserii nie swiadczy, ze danym modelem podbijesz
    swiat - liczy sie jeszcze silnik (mozliwosci systemu i funkcjonalnosc).

    > Tak.

    > niejaki atm dawał linka do takich.

    czyli jednak sie nie mylilem - masz w tym interes - stad taka zacieklosc
    i piana na ustach?
    Przynajmniej twoj pracodawca M$ wynagradza to uczciwie?

    > Ale to są właśnie fakty, że jest ładny, szybki, wygodny i stabilny. I to
    > się liczy dla ludzi, a nie jakaś przereklamowana otwartość i marnujący
    > prąd dual-core.

    a/ wygodny - subiektywne
    b/ szybki - tez - bo zalezy co na nim robisz (jesli tylko dzwonisz i nic
    wiecej - to zwykly dumbfon nbedzie rownie szybki)
    c/ ladny - bardzo subiektywne - mnie sie nie podoba (zarowno od strony
    filozofii jak i wygladu - pomijam specjalnie sprawe funkcjonalnosci)
    d/ stabilny - na razie - poczekamy jak sie rynek aplikacji rozwinie i
    bedziesz mial tam cos wiecej niz telefon, poczte, kontakty i przegladarke.

    > Bynajmniej. Ma wyraźnie wyższe wymagania sprzętowe.

    niekoniecznie wyzsze.

    Ale jesli bierzesz pod uwage fakt, ze wilozadaniowosc w androidzie jest
    rzeczywiscie wielozadaniowoscia a nie tylko pseudo jak w wp7 - to
    faktycznie mozna wysnuc wniosek, ze android powinien miec odpowiednie
    zaplecze sprzetowe by w pelni wykorzystac ze swojej funkcjonalnosci (w
    klasie PC tez tak jest, ze niektore systemy/programy wymagaja czegos
    wiecej od sprzetu niz tylko w wersji basic z polki marketowej).

    > Tak. Bo tej firmie zależy na jakości. Agencja reklamowa Google dba
    > jedynie o ilość.

    Agencja reklamowa googla - ma w dupie na jakich telefonach bedzie
    android (i to jest poniekad blad - teraz dopiero probuja to naprawiac,
    tzw fragmentaryzacje systemu).
    Czasami co najwyzej (w tanich tabletach z androidem) nie ma dostepu do
    marketu googlowego.

    > Nie ma żadnego rozdźwięku. System jest ciągle optymalizoway do pracy na
    > słabym sprzęcie. Odpowiednia wersja wyjdzie jak będzie gotowa.

    Czytalem artykul (jak znajde chwile czasu to go odszukam - a zreszta
    mozesz to zrobic tez samemu), w ktorym wyraznie pisze (z nazwiskami ze
    stron dwoch obozow M$ i Nokii), ze kazdy jednak widzi przez inny pryzmat
    rynek.

    > I dlatego już dawno ogłoszono "Tango" a niedawno zaprezentowano Lumię
    > 610. I ponoć jeszcze tańsze urządzenia są w planach. Nie pali się,
    > wszystko w swoim czasie.

    jakos nie widac tego nawalu tanich maszynek z wp7 (procz belkotu z
    reklam w tv).

    > Nie wybierze, tylko zostanie mu wciśnięty przez głupich sprzedawców i
    > fanatycznych androidziarzy. I tylko nerd się ucieszy, że może zmieniać
    > launchery na jeszcze gorsze.

    jak ciebie czytam to tak jakby kogos nawiedzonego.
    Wszedzie widzisc androida, android czai sie na ciebie zza kazdego kata ;)

    Az zaczynam bac sie otworzyc lodowke w domu - bo jeszcze android na mnie
    wyskoczy ;)

    Moze sie jednak rozgladnij za jakims egzorcysta?

    > Do tematu wątku wracając: kobita jak pójdzie do sklepu i obejrzy Lumię
    > to jej się spodoba o wiele bardziej niz te wasze nieciekawe Szajsungi
    > Galaxy. Wyraźnie tego się boicie i staracie zniechęcić petentów do
    > oglądania konkurencyjnych produktów.

    No bylem dzisiaj w salonie T-mobile - nie widzialem _ani jednego
    telefona z WP7. Przez weekend w jakims salonie agd, gdzie dwie polki
    samych telefonow do wyboru i koloru - zero modeli z wp7.
    (a szczerze sie zdziwilem ile teraz telefonow (bezsystemowych) produkuje
    Nokia - modele asha czy jakos tak i pokrewne) - jakis wysyp i ceny wcale
    nie wysokie (modele z klaw. qwerty od 200pln).

    A zreszta z tego co piszesz to dazysz dokladnie do takich promocji jakie
    robil zeszlego roku Apple po wprowadzeniu iPada2 na rynek. Wszedzie
    stoiska z dzieciarnia wokol tabletow.
    A ja i tak kupilem i tak GalaxyTaba ku zdziwiniu sprzedawcy (iPada2
    mialem okazje przez tydzien potestowac - fajne do rozrywki).
    Wiec nie mow tu wszystkim jacy to sprzedawcy sa zli i tylko androidy
    ludziom wciskaja - bo zaczynasz juz sie powtarzac.

    --
    pozdr
    Adam (AL)